Paljonko voisit maksaa käyttämättömistä äp:n talvihaalarista, hatusta ja tumput + töppöset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Mä en maksais niistä mitään, koska säkin olet saanut ne ilmaiseksi. Jos sulla on yhtään sosiaalista omaatuntoa, toimita ne hyväntekeväisyyteen, älä myy.

Muista sitten, ettet sinäkään koskaan mene myymään sellaista kampetta mitä olet saanut uudelle vauvalle lahjaksi. Tyhmää tollanen ettei sais äippäpaketin kamppeista mitään pyytää. Kaikki pitäs aina antaa ilmaseksi. Ja annatko sä niitä tavaroita ilmaseksi mitä oot sillä 140?:lla ostanut jos et ole pakettia ottanu vaan rahan!

No itse asiassa mä otin pakkauksen aikoinaan, ja juuri lahjoitin ne vaatteet vietäväksi Karjalaan lastenkotiin.

Mutta SINUN tapasi ei ole se ainut oikea tapa.

Eikö? No, nyt mä kyllä järkytyin :o :xmas:

Niinpä,ajatteles sitä :o :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Manskumamma:
Tuo 2005v haalari on ruma :x , joten mä en maksais senttiäkään.
Mutta jos kyse on 2007 puvusta niin siitä voisin maksaakin ja meinasin sellaisen ostaakin.

Juu,se 2007 puku on mun mielestä kivan neutraali,itsekkin sen meinasin "varastoon" hankkia :D

Eli haalari ja muut varusteet. Ei mun mielestä ainakaan. Esim. jos huutiksessakin ostaa 10e ja pk:t 8,50 päälle. Ei mun mielestä todellakaan oo kallista! Mutta nyt tietenkin monet ajattelee sen niin että kun ne on äitiyspakkauksesta "ilmaiseksi saatu" niin ei voi maksaa paljoa... :/

Mä voisin maksaa koko setistä 10e, jos olis todella semmonen haalari mistä kauheesti tykkäisin. Mä oon kyl tykänny aina ä-pakkauksen haalareista. Eihän ne toki aina sellaisia ole, jonka kaupasta valitsisin ja siitä maksaisin, mutta kun sen "ilmaiseksi" saa, niin oon varsin tyytyväinen!

Alkuperäinen kirjoittaja nannaliina:
Eli haalari ja muut varusteet. Ei mun mielestä ainakaan. Esim. jos huutiksessakin ostaa 10e ja pk:t 8,50 päälle. Ei mun mielestä todellakaan oo kallista! Mutta nyt tietenkin monet ajattelee sen niin että kun ne on äitiyspakkauksesta "ilmaiseksi saatu" niin ei voi maksaa paljoa... :/

NO mä ostin just prismasta 24.50 toppapuvun, tumput ja tossukkaat. ´Jos käytetyn hinnaksi tulee 18.50 ja uuden saa 24.50, ni kyllä mä melkein sen uuden ostan.

Alkuperäinen kirjoittaja nannaliina:

No kyllä 20e kuulostaa kalliillta, koska kaupastakin saa sillä hintaa H&M/Lindex kamaa ulos. Ja erityisesti, kun täällä on mainostettu että ainakin osa äipäpakkauksen haalarimalleista ei sovi kovin hyvin lapselle. 5-10e on ok minusta...

En mä ehkä tuota 18.50 maksaisi mutta todellakin uusista talvivaatteista, vaikkakin äp:n, voisin maksaa nuo isot postikulut 8,50 ja jotta myyjälle jäisi jotain niin vielä 5 euroa päälle. Eli noin 10-15 euroa. =)

Mutta jos kyse on 2007 puvusta niin siitä voisin maksaakin ja meinasin sellaisen ostaakin.

Juu,se 2007 puku on mun mielestä kivan neutraali,itsekkin sen meinasin "varastoon" hankkia :D

Mä meinasin tuolle 2007v syntyneelle ostaa, kun otin avustuksen rahana, mutta kenelläkään ei ollu myydä sitä:(

Mä meinasin tuolle 2007v syntyneelle ostaa, kun otin avustuksen rahana, mutta kenelläkään ei ollu myydä sitä:(

Mulla taas ei vielä ole vauvaa,mutta ehkä vielä joskus,katsellaan :whistle:

Eli tämän viestiketjun (joka meni kyllä jo sivuraiteille...) perusteella voisin olettaa ettei kannata laittaa myyntiin koska jokainen on sitä mieltä ettei äp:n tuotteista kannata maksaa kun a) ne on rumia ja b) ne on saatu ilmaiseksi niin ei kannata maksaa vaikka olisivat uusia...?!?

Mulla taas ei vielä ole vauvaa,mutta ehkä vielä joskus,katsellaan :whistle:

=)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eli tämän viestiketjun (joka meni kyllä jo sivuraiteille...) perusteella voisin olettaa ettei kannata laittaa myyntiin koska jokainen on sitä mieltä ettei äp:n tuotteista kannata maksaa kun a) ne on rumia ja b) ne on saatu ilmaiseksi niin ei kannata maksaa vaikka olisivat uusia...?!?

Ei kun hinta kysynnän mukaan. Ei kai sitä nyt huuto.nettiin kannata pistää myyntiin vaan lähikirpparille ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:

Ei kun hinta kysynnän mukaan. Ei kai sitä nyt huuto.nettiin kannata pistää myyntiin vaan lähikirpparille ;)

Jos laitan lähikirpparille niin jään tappiolle. Kun ei ole muuta myytävää niin jos pelkän haalarin laitan niin tappiota tulee vähintään 20 euroa... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:

Jos laitan lähikirpparille niin jään tappiolle. Kun ei ole muuta myytävää niin jos pelkän haalarin laitan niin tappiota tulee vähintään 20 euroa... :(

Ehkä sitten kannattaa odottaa ensi syksyyn, kun sinulla olisi muutakin myytävää? Tai myyt jotain muuta kautta.

Jos oikein muistan 2005 haalarin niin en sitä en ostaisi kun ei silmää miellytä. Muuten voisin hyvin kuvitella maksavani mieleisestäni äp-haalarista ja lisukkaista vaikka sen 10-15?. =)

Ihan yhtä hyvällä omallatunnolla noita voi myydä kuin mitä tahansa muutakin lastenvaatetta.

Itse maksoin 2007 haalarisetistä muistaakseni 10e +pk. Mun mielestä nätti haalari, joka sopii sekä tytölle että pojalle. Ja tykkään noista äp:n tumpuista ja töppösistä, ihan kätevät käytössä. Vuoden 2006 haalarisetti löytyy myös, mutta kuosista en tykkää. Otin tän vuoden äitiysavustuksen rahana ja muutamat äp:n tuotteet oon ostanut uusina huutiksesta, omasta mielestäni ihan halvalla.

Jos kiinnostaa niin mulla on melko käyttämätön setti, hattua pidettiin viimetalvena mutta haalari on käyttämätön ja nyt se on pieni, eli marraskuussa syntyneet ei sitä ainakaan tarvi. Ota yhteyttä jos kiinnostaa tinga.1@luukku.com