Paljonko voisi vaipoista pyytää?

Kaapin perukoille jäänyt Liberon housuvaippoja 25 kappaletta. Vaatetta paljon lahjoitan eteenpäin, mutta näistä ajattelin et viitteiskö jotain pyytää? Kirppaille en veisi mut muille "puistoäideille" voisin kaupata pois nurkista pyörimästä.
Paljonko maksaa kappalehinta, tietääkö kukaan? Ajattelin pyytää 5e, mut se tekee 0,20/kpl. Sillä hinnalla taitaa kaupastakin saada, vai?
 
vieras
Mä olen myynyt vain kokonaisia paketteja. Nyt on yks vajaa jäljellä ja sitä ei varmaan kokonaan saa käytettyä. Ne jäljelle jäävät ajattelin antaa kaverille ilmaiseksi. Hänet tuntien saan jotain tilalle, mut itse en aio mitään pyytää. Antaa, jos itse haluaa. Päiväkotiin just lahjoitin yhden vajaan paketin, kun kenellekään tutulle ei kelvannut, enkä halunnut roskiin heittää.
 
Kiitokset vastauksista. Taidan pyytää nimellisen 2e. Kuten sanoin, vaatteita olen melkoisesti lahjoittanut eteenpäin. Kuitenkaan kellään oikein tutulla ei ole tarvetta, joten "myyn" etiäpäin.
Lahjoittamisesta on meinaan itselläni ikäviä kokemuksia; Annoin tyttöni vaatteita rutkasti ja hyviä erääseen tuttavaperheeseen, kun vastavuoroisesti pyysin heidän poikansa luistimia meille lainaksi, ei onnistunut, koska halusi nimenomaan myydä ne.. Mitään muutakaan ei sieltäpäin takaisin tullut, joten lopetin antamisen. Eräältä perheeltä taas ollaan saatu paljon, mutta valitettavasti ei ole ollut mitään antaa takaisin..
 

Yhteistyössä