paljonko voisi pyytää ä-pakkauksen kesto vaipasta!

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Pitääkö mun lahjoittaa ilmaiseksi äitiysavustuksella ostetut vaatteet kun en pakkausta ottanut?

no joo, mä lahjoitan ne kyllä eteenpäin ihan ilmaiseksi joka tapauksessa kun olen liian laiska myymään, mutta siis olisiko niistä maksun ottaminenkin sitten jotenkin törkeää?
 
narsku
ihmiset, jotka ajattelevat, että kaikki pitäisi ilmaiseksi pois antaa, ajattelevat lähinnä omaa napaansa.
Mitä jos juuri nämä kyseiset ilmaiseksi-vouhkoajat haluaisivat ap:n vaipan?
Jos ap sitten ilmoittaa, että annetaan äp-07 kestovaippa ilmaiseksi, niin monikohan on ottamassa sitä vastaan?
varmaan aika moni :D
 
vieras
Onko se sellanen Popolini vai mikä lie jossa sisä- ja ulkovaippa erikseen? Ne maksaa nyt cittarissa tarjouksessa 10 e, joten ehkä 7 e olis hyvä hinta, ja mahdollisesti postikulut ostajalle :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Ite oon ostanut 5e/kpl, postikuluja tulee yhdestä vaipasta 3,70e. Yhden ostin 3e.llä kun en tiennyt tarkkaa kuluja sillon.
Miten siihen tulee noin paljon postikuluja? :eek:

Tän vuoden vaipan saa kyllä lähetettyä kirjepostinakin, ja postikulut jää aika alhaisiksi.
Niin vaan oli kun ostin yhen vaipan postikulujen hinnalla, ihan oli isossa kirjekuoressa. Siinä paketissa oli siis se kuori, sisävaippa ja montas kymmentä kuivaliinaa siinä olikaan.. Ja vähän yli 7e oli kun ostin kaksi noita "paketteja". Ja viime vuoden ä-pakk. kyseessä.
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Ite oon ostanut 5e/kpl, postikuluja tulee yhdestä vaipasta 3,70e. Yhden ostin 3e.llä kun en tiennyt tarkkaa kuluja sillon.
Miten siihen tulee noin paljon postikuluja? :eek:

Tän vuoden vaipan saa kyllä lähetettyä kirjepostinakin, ja postikulut jää aika alhaisiksi.
Niin vaan oli kun ostin yhen vaipan postikulujen hinnalla, ihan oli isossa kirjekuoressa. Siinä paketissa oli siis se kuori, sisävaippa ja montas kymmentä kuivaliinaa siinä olikaan.. Ja vähän yli 7e oli kun ostin kaksi noita "paketteja". Ja viime vuoden ä-pakk. kyseessä.

No se viime vuoden vaippa tais olla paksumpi, tänä vuonna on siis vaan Imse Vimsen soft kuori, ja sitten flanellette. Kyllä nekin varmaan saa maksikirjeeksi, jos oikein yrittää :D mutta kyllä noi kirjeeseen mahtuu. Eli tänä vuonna on vaan se kuori ja sisävaippa.
 
mami
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Ite oon ostanut 5e/kpl, postikuluja tulee yhdestä vaipasta 3,70e. Yhden ostin 3e.llä kun en tiennyt tarkkaa kuluja sillon.
Miten siihen tulee noin paljon postikuluja? :eek:

Tän vuoden vaipan saa kyllä lähetettyä kirjepostinakin, ja postikulut jää aika alhaisiksi.
Niin vaan oli kun ostin yhen vaipan postikulujen hinnalla, ihan oli isossa kirjekuoressa. Siinä paketissa oli siis se kuori, sisävaippa ja montas kymmentä kuivaliinaa siinä olikaan.. Ja vähän yli 7e oli kun ostin kaksi noita "paketteja". Ja viime vuoden ä-pakk. kyseessä.
Mulle lähetettiin viime vuoden vaippa (jossa siis kuivaliinojamukana), ja postimaksu oli ollut 1,7e. Ei kai niitten painossa voi olla paljon eroa. Ihan tuli kotiin kirjekuoressa.

 
harmaana nyt
Minä sijoitin äitiysavustuksen mm turvakaukaloon. Kaukaloa emme enää tarvitse, joten pitääkö mun nyt lahjoittaa vm 06 Britax Baby Safe Plus vai saanko myydä sen?
 

Yhteistyössä