Paljonko voisi pyytää 32" Philipsin taulutelevisiosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Osaako joku auttaa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Osaako joku auttaa?

Vieras
Olisi tarkoitus ostaa isompi taulutelevisio ja edellisessä ei mitään moitetta, muuta kuin liian pieni.

Maksoi uutena n. 1000e.

Paljonko voisi käytetystä tv:stä pyytää ja ostaako joku yleensäkään vanhaa telkkaria. Kyseinen tv ostettu vuonna 2007.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No katsot paljon ne maksaa halvimmat kaupoissa nykyisin, ja menet sitten vaikka 50 euroa alemmas. Muuten ei kenenkään kannata ostaa sulta.

Olen itse miettinyt 150e-200e, mutta onkohan tuokin jo liikaa... Kun ei yhtään tiedä, mitä noista maksetaan..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No katsot paljon ne maksaa halvimmat kaupoissa nykyisin, ja menet sitten vaikka 50 euroa alemmas. Muuten ei kenenkään kannata ostaa sulta.

Olen itse miettinyt 150e-200e, mutta onkohan tuokin jo liikaa... Kun ei yhtään tiedä, mitä noista maksetaan..

Mä just katoin, että gigantin sivuilla halvin oli 385e, joten ei kalliita enää ole. Kyllä mä uskaltaisin hyväkuntoisesta 250-200e pyytää. Jos ei mee kaupaksi niin sit hinta alemmas. Ja tsekkaa huuto.net myös, mitä hintoja muut pyytää. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mä just katoin, että gigantin sivuilla halvin oli 385e, joten ei kalliita enää ole. Kyllä mä uskaltaisin hyväkuntoisesta 250-200e pyytää. Jos ei mee kaupaksi niin sit hinta alemmas. Ja tsekkaa huuto.net myös, mitä hintoja muut pyytää. :)

Katsoin huutiksesta, mutta en oikein löytänyt esimerkkejä sieltä. :( Ei tuota ole tietty pakko myydä ollenkaan, kun kakkostelkkuna voi käyttää, mutta inhoan ns. ylimääräsitä tavaraa nurkissa.

Reality check. Jos kaupasta saa 385:llä uuden, käyttämättömän tuotteen jossa on takuu voimassa ja joka on helppo kantaa sisään tehtaan laatikossa niin... kuka maksaisi yli 200 eur 3+ vuotta laitteesta.

Vanhenevalla elektroniikalla ei vaan ole arvoa.

Yhteistyössä