Paljonko voisi olla vuokra

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *vierailija1*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on 83 neliön vuokra-asunto Espalla. Vuokraisäntä käy kerran kuussa perimässä vuokran. Ei paha, kun vesi ja sähkökin sisältyy. Sillä on kuulemma muitakin vuokralaisia.
 

Yhteistyössä