O
Ompelija
Vieras
Tein tuollaisia Retroja liivimekkoja/mekkoja myyntiin... eri kokoisia... paljonko niistä vois pyytää hyvällä omallatunnolla? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Mä vein retrokankaan (oli kirppikseltä ostettu verho 5 ?) ompelijalle ja hän teki siitä liivimekon koossa 68 cm, 2 kpl huiveja lasten päähän sekä kellohameen koossa 128 cm. Näihin hän omista tarpeistaan lisäsi tukikangasta, kuminauhaa, kanttinauhaa ja nepparit.
Hän teki näihin myös kaavat jotka sain itselleni. Hintaa koko setille 30 ?.
Tuossa nyt tällainen esimerkki.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Paljos meni materiaaleihin?
Kuva![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ompelija:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Mä vein retrokankaan (oli kirppikseltä ostettu verho 5 ?) ompelijalle ja hän teki siitä liivimekon koossa 68 cm, 2 kpl huiveja lasten päähän sekä kellohameen koossa 128 cm. Näihin hän omista tarpeistaan lisäsi tukikangasta, kuminauhaa, kanttinauhaa ja nepparit.
Oliko ompelija siis ihan ammattiompelija, vaiko joku tuttava?
Nimittäin mä jos olisin ammattilaisompelija, niin en tuohon hintaa varmasti tekisi tuota määrää vaatetta
Itse tein kaavat minäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Ompelija:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Mä vein retrokankaan (oli kirppikseltä ostettu verho 5 ?) ompelijalle ja hän teki siitä liivimekon koossa 68 cm, 2 kpl huiveja lasten päähän sekä kellohameen koossa 128 cm. Näihin hän omista tarpeistaan lisäsi tukikangasta, kuminauhaa, kanttinauhaa ja nepparit.
Oliko ompelija siis ihan ammattiompelija, vaiko joku tuttava?
Nimittäin mä jos olisin ammattilaisompelija, niin en tuohon hintaa varmasti tekisi tuota määrää vaatetta
Itse tein kaavat minäkin.
En tiedä onko hänellä alalle koulutusta mutta hänella on y-tunnukset tjtn. ja oma tuotemerkki jotta myy ja jolla on jälleenmyyjillä. Eli ainakin helkutin pitkä kokemus löytyy, jos ei muuta.
Ei ollut tuttuni, mutta oli tutun tuttu.