Paljonko voin pyytää Ticketin talvihaalarista kirppiksellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puku vaihotoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puku vaihotoon

Vieras
Pukua ostettu viime syksynä, käytetty vajaa kuukaus eli voi sanoa, että ei ole kulunut yhtään, koska ainoastaan pidetty nyt lumien aikaan.
Haalari tummanruskea ja kokoa 104cm, myyn koska on pieni pojalle.

No mä maksoin kirppiksellä vastaavasti 40e, tuntui toki kovalta kirppishinnaksi, mutta koska olin just sellasta etsimässä ja tiesin että huutonetissä olis maksanu vielä enemän, niin mielestäni hyvä diili. Eli joku merkin tunteva voi tolla hinnalla ostaa, joku joka etsii vaan jotain haalaria, ei osta.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Kannattaa laittaa huutikseen.

Näin juuri. Jos siis haluaa oikeasti saada haalarista enempi kuin jotain 20 ?.

Eli kukaan ei varmaa maksa 40 e tosta puvusta kirppiksellä? Sillä hinnalla ajattelin yrittää myydä. Joskus oon nähnyt pyydettävän Ticketin puvuista 100e ja ne selvästi kuluneita.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Eli kukaan ei varmaa maksa 40 e tosta puvusta kirppiksellä? Sillä hinnalla ajattelin yrittää myydä. Joskus oon nähnyt pyydettävän Ticketin puvuista 100e ja ne selvästi kuluneita.

Kyllä voit pyytää hyvin vaikka 60e ja jos oikea ostaja (merkistä tietoinen) tulee sinne ja sattuu olemaan oikeaa kokoa ja väriä, luultavasti tuolla hinnalla vielä ostaa. Ja voithan siitä sitten hieman tingata, jos ostaja kysyy...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Varmasti menee, missä päin asut? Minäkin voisin ostaa :D

Tääl ois kanssa yks kiinnostunu. Just ton kokonen puku on hakusessa pojalle. Minkälaiseen hinta päätökseen oot päässy?

pistä sähköpostia, jos haluat. Olen tosi kiinnostunut. :)

merviina78@luukku.com

Ei täältä kannata kysellä tollasia. Persaukiset, kateelliset ihmiset kehoittaa myymään pilkkahinnalla. Kyllä kunnon merkkivaatteesta hyväkuntoisena voi saada hyvinkin yli puolet normaalihinnasta.

Yhteistyössä