paljonko voi pyytää ticketin haalarista jota käytetty viimetalven

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haalari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kun mä mietinkin et olisko 20e liikaa. kuitenkin haalari on senverta hyväkuntoinen jotta ei huvittas ihan ilmatteeks antaa sitä. se karhema siis on todella pientä ja pitää vedenkin vielä haalari. muten aivan udebn veroinen.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
antasin ilmaseks sukulaiselle, mut sitähän et kysyny. ni ehkä joku nimellinen maksu, kymppi ? :xmas:

Ei sukulaiselle todellakaan tarvi antaa ilmaiseksi, minä ainakin olen jo kyllästynyt sukulaisten kyselyihin, kun ne pyytää esikoisen vaatteita omille lapsilleen. Tiketin haalarit on uutena tosi kalliita ja niistä saa huutiksessa helposti 50 euroa, joten ilman muuta voit pyytää kunnon hinnan.

Ja sorry tämä hermostuminen ; ). Meillä on suvun vanhin lapsi ja kaikki tarvikkeet täytyis muka ilmaiseksi antaa välikäyttöön serkuille tai pikkuserkuille, josta ne sitten palais vielä kulahtaneempina pikkuveljen käyttöön... Olen ilmoittanut tylysti vaan, että en anna, meillä on itsellä niille käyttöä.

Alkuperäinen kirjoittaja ompus:
antasin ilmaseks sukulaiselle, mut sitähän et kysyny. ni ehkä joku nimellinen maksu, kymppi ? :xmas:

Ei sukulaiselle todellakaan tarvi antaa ilmaiseksi, minä ainakin olen jo kyllästynyt sukulaisten kyselyihin, kun ne pyytää esikoisen vaatteita omille lapsilleen. Tiketin haalarit on uutena tosi kalliita ja niistä saa huutiksessa helposti 50 euroa, joten ilman muuta voit pyytää kunnon hinnan.

Ja sorry tämä hermostuminen ; ). Meillä on suvun vanhin lapsi ja kaikki tarvikkeet täytyis muka ilmaiseksi antaa välikäyttöön serkuille tai pikkuserkuille, josta ne sitten palais vielä kulahtaneempina pikkuveljen käyttöön... Olen ilmoittanut tylysti vaan, että en anna, meillä on itsellä niille käyttöä.

sukuja on erilaisia - minä kerroin miten itse tekisin. meillä ei kukaan kysele ja vaadi suvusta mitään, lastenvaatteet pyörii keneltä kenellekin ilman rahaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja ompus:

sukuja on erilaisia - minä kerroin miten itse tekisin. meillä ei kukaan kysele ja vaadi suvusta mitään, lastenvaatteet pyörii keneltä kenellekin ilman rahaa :)

Niinhän niitä toki on, eikä meidänkään suvussa ihan kaikki tollaisia ole, kaksi perhettä vaan. Meillä 5 vuotiaan esikoispojan ulkovaatteet pitäisi antaa toisen perheen 4-vuotiaalle tytölle ja sitten toisen perheen 3-vuotiaalle pojalle ja sitten ne palaisi meidän omalle 2-vuotiaalle kuopukselle käyttöön. Varmaan olis tosi lämpöinen haalari...

Nyt nuo nurisee, kun annan vaan esikoiselle kirppareilta ostettuja kakkoshaalareita kiertoon ja ilmoitan että takaisin en halua. Tai kai sitä antais, jos ei itse olis aina se antava osapuoli...

Yhteistyössä