H
haalari
Vieras
polvissa vähän karheumaa muuten ok. yhdellä lapsella ollut. sukulaiselle luvannut sen myydä ja nyt hintaa mietin jotta paljonko siitä kehtaa pyytää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:antasin ilmaseks sukulaiselle, mut sitähän et kysyny. ni ehkä joku nimellinen maksu, kymppi ? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ompus:Alkuperäinen kirjoittaja endie:antasin ilmaseks sukulaiselle, mut sitähän et kysyny. ni ehkä joku nimellinen maksu, kymppi ? :xmas:
Ei sukulaiselle todellakaan tarvi antaa ilmaiseksi, minä ainakin olen jo kyllästynyt sukulaisten kyselyihin, kun ne pyytää esikoisen vaatteita omille lapsilleen. Tiketin haalarit on uutena tosi kalliita ja niistä saa huutiksessa helposti 50 euroa, joten ilman muuta voit pyytää kunnon hinnan.
Ja sorry tämä hermostuminen ; ). Meillä on suvun vanhin lapsi ja kaikki tarvikkeet täytyis muka ilmaiseksi antaa välikäyttöön serkuille tai pikkuserkuille, josta ne sitten palais vielä kulahtaneempina pikkuveljen käyttöön... Olen ilmoittanut tylysti vaan, että en anna, meillä on itsellä niille käyttöä.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja ompus:Alkuperäinen kirjoittaja endie:antasin ilmaseks sukulaiselle, mut sitähän et kysyny. ni ehkä joku nimellinen maksu, kymppi ? :xmas:
Ei sukulaiselle todellakaan tarvi antaa ilmaiseksi, minä ainakin olen jo kyllästynyt sukulaisten kyselyihin, kun ne pyytää esikoisen vaatteita omille lapsilleen. Tiketin haalarit on uutena tosi kalliita ja niistä saa huutiksessa helposti 50 euroa, joten ilman muuta voit pyytää kunnon hinnan.
Ja sorry tämä hermostuminen ; ). Meillä on suvun vanhin lapsi ja kaikki tarvikkeet täytyis muka ilmaiseksi antaa välikäyttöön serkuille tai pikkuserkuille, josta ne sitten palais vielä kulahtaneempina pikkuveljen käyttöön... Olen ilmoittanut tylysti vaan, että en anna, meillä on itsellä niille käyttöä.
sukuja on erilaisia - minä kerroin miten itse tekisin. meillä ei kukaan kysele ja vaadi suvusta mitään, lastenvaatteet pyörii keneltä kenellekin ilman rahaa![]()