Paljonko voi pyytää Manducasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Toi Manduka tuolla on jo tarpeeton ja sen voisi pistää kiertoon, mietin vaan, että paljonko siitä voisi pyytää. Kyseessä on limited edition-malli, jota ei enää kaupoista saa. Kunnoltaa erinomainen, 2 viikkoa se oli meillä käytössä.

no huutiksessa saat siitä varmaan 80 e helposti. tai kato mihin hintaan siellä muut on myynnissä, mutta ainakin reilu vuosi sitten sai kovasti kyttäillä että sai seittemällä kympillä.

Guuglaus ja ensimmäinen linkki antoi uuden hinnaksi 99€, joten itse en ainakaan yli 50€ maksas vaikka ois kuin limited ja ollu käytössä vaan pari viikkoa. Käytetty on aina käytetty.

Mä sain jotain 80-90 euroa omastani, vaikka oli ahkerasti käytetty. Kyllä niistä tietyistä väreistä huudetaan aika hyvin. Jostain mustasta perusvärisestä ei juuri mitään saakaan.

[QUOTE="vieras";26250912]Guuglaus ja ensimmäinen linkki antoi uuden hinnaksi 99€, joten itse en ainakaan yli 50€ maksas vaikka ois kuin limited ja ollu käytössä vaan pari viikkoa. Käytetty on aina käytetty.[/QUOTE]

Noin halvalla en kyllä myy, en ole vielä yhteenkään käytettyyn törmännyt, joka olisi maksanut alle 50€, kyllä se huutiksessa näyttää olevan 60€ ylöspäin. Tässä vaan oli se, että yksi henkilö kyseli manducaa ja ajattelin tuota 80€ hinnaksi, niin oli kuulemma aika tyyris, kun uuden saa 99€.
Minusta tuntuu että pysyn ainakin vielä tuossa 80€. Väriltään tuo on luonnonvalkoinen jossa on viininpunaisia kukkakuvioita.

Noin halvalla en kyllä myy, en ole vielä yhteenkään käytettyyn törmännyt, joka olisi maksanut alle 50€, kyllä se huutiksessa näyttää olevan 60€ ylöspäin. Tässä vaan oli se, että yksi henkilö kyseli manducaa ja ajattelin tuota 80€ hinnaksi, niin oli kuulemma aika tyyris, kun uuden saa 99€.
Minusta tuntuu että pysyn ainakin vielä tuossa 80€. Väriltään tuo on luonnonvalkoinen jossa on viininpunaisia kukkakuvioita.

Sehän on sun oma asias, itse en siittä yli 50€ maksais kun alle satkun saa jo ihan uuden ja täysin käyttämättömän, mut eihän se hullu ole joka pyytää vaan se joka maksaa.

Kyllä tosiaan käytettyjen hinnat ovan mielestäni joka paikassa olleet yli 70€ ja itsekin sellaista 80€ ajattelin pyytää kun omani myyn. Ne jotka manducan haluavat, ovat siitä valmiita maksamaan. On kuitenkin sen verran laadukas tuote, että ei mene miksikään kovassakaan käytössä.

Yhteistyössä