paljonko voi nostaa pankista sisältä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Niin eli paljonko voi nostaa kerralla pankista sisältä omalta tililtä rahaa?
Olen hakenut tietoa, mutta en ole saanut kuin tietää että jotkut isot nostot pitää etukäteen soittaa pankkiin. mikä se raja on? tietääkö kukaan?
tässä kyse nordeasta.

No soita varmuuden vuoksi sinne pankkiin vaikka heti maanantaina ja kerro, että on iso nosto tiedossa ja kysy samalla, mikä se raja on. Asiallisinta ja varminta kuitenkin niin.

vois soittaa, mutta mun mielestä ei oo mikään iso raha pankista nostaa, etten oo kehdannu. itselle taas kuitenkin on iso raha. täs just mietin et mikä on iso raha pankille..ja juuri se raja :)

Alkuperäinen kirjoittaja niinhän sitä:
vois soittaa, mutta mun mielestä ei oo mikään iso raha pankista nostaa, etten oo kehdannu. itselle taas kuitenkin on iso raha. täs just mietin et mikä on iso raha pankille..ja juuri se raja :)

No soittamalla se selviää, ei ne pankissa oleta että ihmiset tietää tommosia rajoja :)

Kannattaa soittaa pankkiin niin varaavat sulle sen rahan. 11 tuhatta ei ole paljon mut jos useampi tulee ilmoittamatta nostamaan kauheita summia niin voi rahat loppua. Omalta tililtä saa tietysti nostaa niin paljon kun siellä sattuu olemaan.

Soitto pankkiin etukäteen niin onnistuu suuremmatkin nostot.
Yleensä ottaen yli 5000? nostoista kannattaa soittaa etukäteen koska pankeissa ei pidetä suuria käteiskassoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Q:
Soitto pankkiin etukäteen niin onnistuu suuremmatkin nostot.
Yleensä ottaen yli 5000? nostoista kannattaa soittaa etukäteen koska pankeissa ei pidetä suuria käteiskassoja.

Pankeissa ei tosiaan ole mitään miljoonia holveissa vaan turvallisuussyistä ihan minimit käteistä, joten tuo 5tonnia ja yli nostoista kannattaa soittaa tms
Sillä varmistaa vielä senkin että saa isoina seteleinä halutessaan, 10 000 kaks-kymppisinä on aika nippu : -))

Yhteistyössä