paljonko vastiketta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Satu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Satu

Vieras
Äidinmaito loppui. Pojalla ikää 7 kk ja painoa 8,8 kg. Paljonko pitäisi vastiketta antaa per päivä? Seuraava neuvola maaliskuun lopussa ja neuvolatätiä ei tunnu puhelinaikaan saavan kiinni...
 
Poika 6kk neukkari sanoi että noin 6dl per päivä mutta meitin poitsu karttaa maitoa sitä menee noin kaksi tutteli purkkia.Hyvin siitä huolimatta kasvaa lisäsin jugurtin ruokavalioon
 
sen verran kun ottaa. Kyllä ne yleensä itse pitävät huolen että saavat tarpeeksi. Kun vaan siis tarjotaan =) Meillä käytetään korvikejauhetta. Vauva (8kk) on erittäin pieniruokainen. Laitan jauhetta sitten mm. puuron joukkoon että varmasti saa riittävästi. Maitoa siis menee vaan n. 4dl päivässä, hikisesti sekin.
 

Yhteistyössä