Paljonko varata käyttörahaa mukaan risteilylle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Trina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Trina

Vieras
Olen lähdössä kaverin kanssa, ilman lapsia siis, mutta tuliaisia toki heille vien ja tuliaisia myös itselleni (alkoholia). Puffet on maksettu. Iltarientoihin menemme. Paljonko kannattaisi ottaa rahaa mukaan, en osaa arvioida ollenkaan

Viimeksi minulla taisi mennä n. 500 euroa. Summassa oli kyllä mukana joululahjoja, kosmetiikkaa itselleni ja miehelle, lapsille tuliaiset sekä illanvieton ja ruokailun kustannukset.

Alkuperäinen kirjoittaja Järkyttäviä summia!:
Miten ihmeessä saatte satoja euroja menemään? Mitä niin ihmeellistä siellä laivoilla on edes ostettavaa???

Jos lähtisin ryyppyristeilylle menisi yli satanen jo siinä,saatikka jos shoppailisin.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Järkyttäviä summia!:
Miten ihmeessä saatte satoja euroja menemään? Mitä niin ihmeellistä siellä laivoilla on edes ostettavaa???

Sitä mäkin ihmettelen.

No eipä siihen vaadita kovin kummoisia, että ostaa laivalta jotain ja sitten maista vielä jotain...

Usein laivalla käyn, ei nähdä nälkää vaan syödään hyvin koko perhe, ostellaan herkkuja, tuliaisiakin, yleensä oon saattanu osta jonkun tuoksunkin ja silti menny suurimmillaan jotain 200e yhteen reisuun! Tosin, ryypätty ei olla kuin muutamat sidukat....

Jos menet ruotsiin niin 200 euroa ei riitä. Kävin itse duunimatkalla ja ruotsissa kaikki oli nyt halpaa ja alennus alennus myynnit. Ostin vain ihanan puseron 99 kruunua.
Aikaa ei ollut tarpeeksi.
Eli rahaa mukaan. Laivalla kannattaa maksaa kruunuilla on edullisempaa kaikki viinat yms.
Niin kuin joskus 80-luvulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelijä myös:
Usein laivalla käyn, ei nähdä nälkää vaan syödään hyvin koko perhe, ostellaan herkkuja, tuliaisiakin, yleensä oon saattanu osta jonkun tuoksunkin ja silti menny suurimmillaan jotain 200e yhteen reisuun! Tosin, ryypätty ei olla kuin muutamat sidukat....

Per suunta esim buffa on kahdelta aikuiselta 70e eli 140e menee helposti menopaluu plus siihen aamupalat ja kahvit tms.
Taxfree vie tuliaisnameineen oman osansa ja sitten jos haluaa jotain uutta tuoksua itselleen ja miehelle kanssa niin siinä kohden on jo pari sataa mennyt lisää.
Ja sitten jos näkee vaikka jonkun kivan vaatteen niin siinäpä on jo muutama satku mennyt laivalle pelkästään...
Tukholmassa ostat lapsille jotain kivaa vaatetta ja siinä samalla käyt syömässä jossain niin jos haluat itsellesi niin siinäpä sitä rahhoo on jo palanut ihan helpolla :whistle:

mutta jos on lyhyt reissu niin 200-300e varmaan riittää (riippuu mitä kaupasta kotiin ostaa) jos on pidempi matka (ruotsi) niin voisin ottaa sen 500e mutta onneksi tosiaan pankkikortti käy tuolla niin ei tarvii raahata rahaa.

Yhteistyössä