V
vieras
Vieras
Paljonko sinulla on ollut alkuraskauden turvotus ja siitä johtuva painonnousu? Mielellään jos olisi xl tai isompi kokoisen tietoja. XS-kokoisella kun ei ehkä tuo nousu ole tuota luokkaa. Kuinka nopeasti tuo paino nousi? Mulle tuli äkkiä 4-5kg alle 2viikossa ja menee kyllä osaksi ainakin turvotuksen piikkiin kun kengät ei mahdu jalkaan, mutta vielä en ole plussannut(vasta muutaman päivän myöhässä, joten testi tekemättä). Muistaakseni mulla nousi paino jotain tuon verran ekan kohdalla ja ihan alusta asti(ennen kuin plussasin). Kengän koko oli jotain 2-3 kokoa isompi. Pohjalla mulla on tietysti aineenvaihduntasairaus.
Jännittyneenä odottaa milloin pääsee tekemään testin. Lihomisesta tuossa ei pitäisi olla kyse kun tarkkailen painoa ja söin tuolloin vielä tavallista vähemmän/kevyemmin ja liikuin tuntikausia marja- ja sienimetsässä
Jännittyneenä odottaa milloin pääsee tekemään testin. Lihomisesta tuossa ei pitäisi olla kyse kun tarkkailen painoa ja söin tuolloin vielä tavallista vähemmän/kevyemmin ja liikuin tuntikausia marja- ja sienimetsässä