Paljonko tilillä rahaa?

  • Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti
"jou"
Mulla 40e, miehellä 60e, tili tulee ensviikolla, sitten lapsilisät khh+palkka.säästötilillä rahaa, mut niihin ei kosketa :) Osake-salkku on ihan mukavankokoinen, että ei hätiämitiä :)
 
"vieras"
[QUOTE="jou";26081372]Mulla 40e, miehellä 60e, tili tulee ensviikolla, sitten lapsilisät khh+palkka.säästötilillä rahaa, mut niihin ei kosketa :) Osake-salkku on ihan mukavankokoinen, että ei hätiämitiä :)[/QUOTE]

Paljonkos tulee osinkoja tänä vuonna?
 
4
omalla tilillä 70€ seuraava tulo lapsilisä. Miehen tilillä 1500€ seuraava tulo palkka kuun lopussa. Säästötilillä reilu 20 000€.. ja lisätäkseni viellä että velkaa 145 000€!
 
"vieras"
Mullan. 150 e ja lapsilisät 3 lpasesta tulee seuraavana. Kuun lopussa kotihoidontuen puolikas ja äippärahan puolikas.
Säsätötilillä on jonkun verran ja miehen tiliä en tiedä.
 
"hmmm"
Tänään tuli elarit joista pankki nappas heti omansa, joten tilille jäi
huimat 65€ ja niillä pitäs tosiaan saada ruuat ostettua siihen asti kun lapsilisät tulee, joista niistä asumiseen menee sitten 200€ ja käteen jää 80€, jolla taas pitäs elää siihen asti et saadaan ensi kuun alusta sossusta toimeentulotukea kun ei saa työkkäri tehtyä päätöstä et saanko karenssia vai en.
Ja ennen kuin Kela vielä asiat sit selvittää niin toimeentulotukea joudutaan hakemaan.
Eli puoltoista vk mennään 65€ ja sit saadaan 80€ ja eka päivä tulee asumistuki.
Ja ei todellakaan ole mitään säästötilejä tai muita.
 

Yhteistyössä