Paljonko tienaat kuussa?

  • Viestiketjun aloittaja Epo
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiinnostunut:
Hei!Te jotka teette kht päälle töitä,miten menee verotus????
Kiitos jos joku viitsii kertoa=)
Mulla ainakin melko pieni veroprossa kun teen vain vähän töitä.

Onko kht ja työlle omat verokortit?
Meneekö työ prossa sivutulo prosentin mukaan?
Mulla on 3 verokorttia. Yks kht:lle, yks päätuloille ja yks sivutuloille. Kaikissa on sama prosentti, eli 10,5%
 
kiinnostunut
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiinnostunut:
Hei!Te jotka teette kht päälle töitä,miten menee verotus????
Kiitos jos joku viitsii kertoa=)
Mulla ainakin melko pieni veroprossa kun teen vain vähän töitä.

Onko kht ja työlle omat verokortit?
Meneekö työ prossa sivutulo prosentin mukaan?
Mulla on 3 verokorttia. Yks kht:lle, yks päätuloille ja yks sivutuloille. Kaikissa on sama prosentti, eli 10,5%


Miksi kolme korttia ja miten noin pienet prossat...?

 
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiinnostunut:
Hei!Te jotka teette kht päälle töitä,miten menee verotus????
Kiitos jos joku viitsii kertoa=)
Mulla ainakin melko pieni veroprossa kun teen vain vähän töitä.

Onko kht ja työlle omat verokortit?
Meneekö työ prossa sivutulo prosentin mukaan?
Mulla on 3 verokorttia. Yks kht:lle, yks päätuloille ja yks sivutuloille. Kaikissa on sama prosentti, eli 10,5%


Miksi kolme korttia ja miten noin pienet prossat...?
No siksi 3 korttia kun on kolme tulon lähdettäkin ja halusin että niissä kaikissa on sama prosentti, niin siksi. Prossa siksi alhainen että mulle ei tule työtuloja tällävuodelle paljoa, koska päätyön aloitan vasta syksyllä ja asuntolainan korot alentaa prossaa.
 
dd
Alkuperäinen kirjoittaja sh:
käteen jää 1570 ja brutto tais olla 2080e... vituttaa ku tuli luettua sh:ksi, ois 3½vuoden opiskelulla voinu lukee parempi palkkasemmaksikin...
Missäs olet töissä? Kunnallisellako? Mun lähihoitajan palkka noin 2000e käteen niin tuntuu tuo sinun oudolta.
 
sh
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Alkuperäinen kirjoittaja sh:
käteen jää 1570 ja brutto tais olla 2080e... vituttaa ku tuli luettua sh:ksi, ois 3½vuoden opiskelulla voinu lukee parempi palkkasemmaksikin...
Missäs olet töissä? Kunnallisellako? Mun lähihoitajan palkka noin 2000e käteen niin tuntuu tuo sinun oudolta.
päivätöissä kotkan kaupungilla...
 
dd
Alkuperäinen kirjoittaja sh:
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Alkuperäinen kirjoittaja sh:
käteen jää 1570 ja brutto tais olla 2080e... vituttaa ku tuli luettua sh:ksi, ois 3½vuoden opiskelulla voinu lukee parempi palkkasemmaksikin...
Missäs olet töissä? Kunnallisellako? Mun lähihoitajan palkka noin 2000e käteen niin tuntuu tuo sinun oudolta.
päivätöissä kotkan kaupungilla...
Jep jep, mietin myös lukemista sh:ksi mutta ei siinä rahaa taida enempää tulla tai riippuu tietysti paikastakin. Ja kun tekee pelkkää päivää ei tule lisiä josta iso osa mun palkasta koostuu.
 
n37
Käteen 3291 e/kk, siihen päälle lapsilisät kolmesta lapsesta sekä pieni summa elatusmaksua. Yhteensä noin 4000 e/kk.

Palkasta siis en voi valittaa, muuten olosuhteet töissä ovatkin sellaiset ettei paljon pienemmällä viitsisikään.

n37, akateeminen koulutus, määräaikainen työsuhde


 
n31
Alkuperäinen kirjoittaja n37:
Käteen 3291 e/kk, siihen päälle lapsilisät kolmesta lapsesta sekä pieni summa elatusmaksua. Yhteensä noin 4000 e/kk.

Palkasta siis en voi valittaa, muuten olosuhteet töissä ovatkin sellaiset ettei paljon pienemmällä viitsisikään.

n37, akateeminen koulutus, määräaikainen työsuhde
Tuskin mitkään hikiset ja paskaiset tehdasolosuhteet? Mietin vaan, että millasessa paikassa oikein olet töissä...

Terv. n31, akateeminen ja vakkari, käteen 2 000 euroa kuussa
 
häh
Alkuperäinen kirjoittaja sh:
käteen jää 1570 ja brutto tais olla 2080e... vituttaa ku tuli luettua sh:ksi, ois 3½vuoden opiskelulla voinu lukee parempi palkkasemmaksikin...
Korkeakoulututkinnolla saa usein saman verran, ja opiskeluaika vielä pidempi.
 
kht+työt
Saan kotihoidontuen+sisaruslisän+kuntalisän+pikkasen hoitolisää käteen n.580e
Sitten saan osa-aikaisesta työstäni siivoojana käteen n.300e/kk. Ja mulla menee siitä lisavero 32,5% (ja ihan omasta tahdosta).
Yhteensä käteen jää n.880e/kk.

Lapsilisiä en siis laske mukaan.
 

Yhteistyössä