Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja massamies:5700 euroa brutto vuorolisineen. 8 vuotta alalla. Syksyn lakkojen jälkeen palkka nousee arviolta noin 6700 euroon.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Työttömyyskorvauksen
Alkuperäinen kirjoittaja mersumies:Ja siivoajatkin saa saman. Ei ihme, että paperiteollisuus lopettaa kannattamattomana.
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Mä haluaisin että semmoset vastaisivat jotka TODELLAKIN tietävät.
Täällä kun monikin on vouhkannut niistä hiton hyvistä palkoista niin TODELLA harva todellisuudessa tietää että millasta palkkaa ne saa.
Mä kyselin eilen illalla täältä myös että mitä sairaanhoitaja saa palkkaa niin jokainen sairaanhoitaja joka siihen ketjuun vastas, tienasi enemmän kuin mun paperimies!!! Heidän työvuosistaan en tiedä mutta mun miehelle tulee tammikuussa 12 vuotta täyteen paperimiehenä.
Ja mieheni tienaa heidän työpisteestään kaikkein eniten lukuunottamatta työnjohtajaa.
Alkuperäinen kirjoittaja mersumies:Ja siivoajatkin saa saman. Ei ihme, että paperiteollisuus lopettaa kannattamattomana.
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Mä haluaisin että semmoset vastaisivat jotka TODELLAKIN tietävät.
Täällä kun monikin on vouhkannut niistä hiton hyvistä palkoista niin TODELLA harva todellisuudessa tietää että millasta palkkaa ne saa.
Mä kyselin eilen illalla täältä myös että mitä sairaanhoitaja saa palkkaa niin jokainen sairaanhoitaja joka siihen ketjuun vastas, tienasi enemmän kuin mun paperimies!!! Heidän työvuosistaan en tiedä mutta mun miehelle tulee tammikuussa 12 vuotta täyteen paperimiehenä.
Ja mieheni tienaa heidän työpisteestään kaikkein eniten lukuunottamatta työnjohtajaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kuten eilen sanoin niin mielikuva "kovapalkkaisista paperimiehistä" on lähtöisin lehdistä johon laitetaan aina vertailun se kovapalkkaisin koneenhoitaja kaikkine lisineen. Lehdet saa sillä raflaavimmat otsikot kun verrataan vaikkapa johonkin hoiva-alaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kuten eilen sanoin niin mielikuva "kovapalkkaisista paperimiehistä" on lähtöisin lehdistä johon laitetaan aina vertailun se kovapalkkaisin koneenhoitaja kaikkine lisineen. Lehdet saa sillä raflaavimmat otsikot kun verrataan vaikkapa johonkin hoiva-alaan.
Ja hoitajien palkoista jotenkin kummasti unohtuu aina nuo kaikki lisät, eihän ne mitään palkkaa oo vaan lisiä! :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:Näin on kuntatyönantajien sivuilta löytyi hoitsujen palkaksi lähes 3000 kuussa. Aika kova, ei ihme, että veroja pitää korottaa.
Ja paperimieheksi pääsee 2v amispohjalta joten ei paljoa koulua tai älyä vaadi.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:Näin on kuntatyönantajien sivuilta löytyi hoitsujen palkaksi lähes 3000 kuussa. Aika kova, ei ihme, että veroja pitää korottaa.
Ja paperimieheksi pääsee 2v amispohjalta joten ei paljoa koulua tai älyä vaadi.
Siis sinusta hoitsu tienaa liikaa ja paperimies liian vähän?