Paljonko ticketin välikausihaalarit maksaa uutena?? :OO

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhhhhhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Satasen olin katsovinaan kaupassa viimeksi uuden haalarin maksavan. En kyllä ymmärrä kuka niitä ostaa, kun Prismasta saa kaksi ja puoli haalaria samaan hintaan. Tai sitten ymmärrän, jos Ticket on onnistunut jotenkin järjestämään tuotanto-olosuhteensa todistettavasti riistovapaiksi (onko, kertokaa jos on), muuten en.

Tähtikuosista maksetaan järkyttäviä summia. Kyllähän minustakin on vähän naurettavia summia.

Ticketin sivuilla on Code of conduct periaatteet. Prisman omista en tiedä ja en kyllä hirveästi pistäisi niiden varaan. Tosin Prismassa myydään myös remua, joka on tehty virossa +++...

Tähtikuosista maksetaan järkyttäviä summia. Kyllähän minustakin on vähän naurettavia summia.

Ticketin sivuilla on Code of conduct periaatteet. Prisman omista en tiedä ja en kyllä hirveästi pistäisi niiden varaan. Tosin Prismassa myydään myös remua, joka on tehty virossa +++...

Mitä olen viimeksi noita katsellut, ja myönnän, etten ole tehnyt sitä ainakaan tänä keväänä, niin onhan kaikilla firmoilla jonkinlaiset yleishyvät periaatteet. Mutta selkeitä varmistuksia siitä, että lapsityövoimaa ei käytetä, ei ole kauheasti näkynyt. Tosin jos tuote tehdään oikeasti virossa (eikä vain viimeistellä), niin sitten se on hyvä, en usko (olenko hyväuskoinen?) että Virossa on ihan hirveitä hikipajoja.

Miksiköhän niitä Prisman haalareita ei voi tehdä tähtikuosista, jos se on niin suosittua?

No eihän se tähtikuosi itsessään ole sen parempaa kuin mikään muukaan. Ticketissä myy brändi. Osa ajatusta on se, että se tiedetään kalliiksi, jolloin Ticketiä käyttävää ihmistä joku ehkä pitäisi varakkaana (minä en, en tosin muutenkaan välitä siitä kenen lapsen vanhemmat ovat varakkaita) tai muuten vaan statusarvoltaan mahdollisimman korkeana.

No eihän se tähtikuosi itsessään ole sen parempaa kuin mikään muukaan. Ticketissä myy brändi. Osa ajatusta on se, että se tiedetään kalliiksi, jolloin Ticketiä käyttävää ihmistä joku ehkä pitäisi varakkaana (minä en, en tosin muutenkaan välitä siitä kenen lapsen vanhemmat ovat varakkaita) tai muuten vaan statusarvoltaan mahdollisimman korkeana.

No höpön löpöt. Miksi ihmisten on niin älyttömän vaikea ymmärtää että laatu maksaa? Aikuisten vaatetuksessa tämä kyllä ymmärretään mutta kun kyseessä on lasten vaate niin se on joidenkin mielestä vain merkki joka maksaa? Ticketin vaatteissa tärkeintä on ominaisuudet jotka tekevät vaatteesta niin hyvän. Eikä tämä ole ainut merkki jossa laatu maksaa...

[QUOTE="Vieras";23323147]No höpön löpöt. Miksi ihmisten on niin älyttömän vaikea ymmärtää että laatu maksaa? Aikuisten vaatetuksessa tämä kyllä ymmärretään mutta kun kyseessä on lasten vaate niin se on joidenkin mielestä vain merkki joka maksaa? Ticketin vaatteissa tärkeintä on ominaisuudet jotka tekevät vaatteesta niin hyvän. Eikä tämä ole ainut merkki jossa laatu maksaa...[/QUOTE]

Onhan aikuistenkin vaatteissa brändäystä. No, nuorten vaatteissa ehkä vähän enemmän. Toki tiedän, että vaatteissa on laadullisesti jonkun verran eroja esim. Stockman vs. halpahalli, mutta olen täysin vakuuttunut siitä, että nimilappu maksaa myös.

Prisman sisäänostajilla ei ole mitään makua. Tosin sama vaiva on myös muillakin ketjuilla . Tai sitten meikäläisen kauppakäyttäytyminen ei vaan mene standardimössöputkeen. Valiokin lopettaa meidän perusjuustot :kieh:

Oletko miettinyt konseptia yhtään? Tuskin markettikonseptilla myydään Ticketiä, tms. Prismassa myydään niitä "markettihintaisia" haalareita.

Ja se, että Valio lopettaa just teidän juustojen tekemisen on tuskin myöskään kenenkään syy. Yleensä tuotteen valmistus tai sen myynti kaupassa lopetetaan menekin vähennyttyä...

Oletko miettinyt konseptia yhtään? Tuskin markettikonseptilla myydään Ticketiä, tms. Prismassa myydään niitä "markettihintaisia" haalareita.

Ja se, että Valio lopettaa just teidän juustojen tekemisen on tuskin myöskään kenenkään syy. Yleensä tuotteen valmistus tai sen myynti kaupassa lopetetaan menekin vähennyttyä...

Se että siellä ei myydä tickettiä ei nyt ole ihme. Tosin Prisma pärjää aika pitkälle erikoiskauppojen kanssa retkeilyvälineissä (poislukien vaatteet). Lindeksistä tiedämme, että kyllä kivojakin värejä ja kuoseja voi myydä edukkaasti. Mutta Prisman konsepti on vanhoillinen. Meidän Prismasta on mahdotonta löytää sukkia, jos ei halua tummansinistä/mustaa/punaista/vaaleanpunaista, ns poika/tyttöväriä. Remua en ole voinut ikinä sieltä ostaa, kun tilaavat varmasti sen rumimman kuosin (netissä olisi paljon kauniitakin värejä). Ja se, että Valio lopettaa just ne _meidän_ suosikkijuustot kans kertoo että mä en vaan istu siihen muottiin mikä menee massoille kuin häkää. Ne tummanpuhuvat ulkovaatteet ja vaaleanpunaiset sukat ja joku superhalpa arkijuusto.

Siis lähinnä mä mietin sitä, että miksei noita haluttuja kuoseja voi käyttää niissä marketeissa myytävissä haalareissa. Ei kai tähtikuosin duunaaminen sen enempää maksa kuin ruskea-harmaa-raidallisenkaan. Jos ihmiset kerta tykkää Ticketin ja Popin näyttävistä kuoseista, niin miksei käytetä niitä samoja sitten muillakin? Tuskin tähdet tai raikkaat värit on patentoitu millekään merkille omaksi.

Siis lähinnä mä mietin sitä, että miksei noita haluttuja kuoseja voi käyttää niissä marketeissa myytävissä haalareissa. Ei kai tähtikuosin duunaaminen sen enempää maksa kuin ruskea-harmaa-raidallisenkaan. Jos ihmiset kerta tykkää Ticketin ja Popin näyttävistä kuoseista, niin miksei käytetä niitä samoja sitten muillakin? Tuskin tähdet tai raikkaat värit on patentoitu millekään merkille omaksi.

Ei niistä tiedä. Jos täysin vastaavantyyppinen ulkoasu tulisi myyntiin jollain halpismerkillä, niin kyllähän niistä plagiointisyytteen varmasti saisi. Ja en edelleenkään hetkeäkään usko, että se tähtikuvio on se syy, miksi ovat hinnoissaan.

Yhteistyössä