Paljonko teille kertyy vuodessa s-bonusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Me ei kosketa s-bonustiliin kuin vasta joulukuussa, mikäli ei tule mitään hätätilannetta, eikä vielä ole moista siis tullut :)

Viime vuonna joulukuussa oli bonusta kertynyt 430€ ja tänä vuonna summa kirinnee vähintään 650 euroon, sillä marraskuun tuplabonukset on vielä tulematta.

Tuntuu, kun joululahjan sais :D Tosin tuo joululahja muuttuu lähipäivinä nastarenkaiksi, mutta sitli...eipähän tarvitse pohtia mistä saadaan rahat uusiin renkaisiin :)

Viimeksi muokattu:
Mulla on s-tili maksutapaedun takia jatkuvassa käytössä, eli kuukausittain siirrän palkan tultua sinne rahaa ja kaikki ruokaostokset jne tehdään sieltä s-tililtä. Bonusta tulee kuukaudesta riippuen 50-70euroa, sisältää myös vakuutuksista tulevat bonarit.

Eli ei ole mikään erillinen hätätilannetili vaan jatkuvasti käytössä.

Äläs nyt iloitse. Kohta sulle tullaan kertomaan miten tyhmä ja lussukka olet ,kun kuvittelet säästäneesi jotakin vaikka tosiasiassa oletkin maksanut ylihintaa koko vuoden ostamistasi tuotteista. tämän lisäksi iloitsemasi summa on jonkun mielestä naurettavan pieni :popcorn: ;)

meillä kertyy joku 400-500 vuodessa, en tiedä kun ei oo katottu niin tarkkaan eikä käytetty toistaseks koskaan.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";22579833]Mulla on s-tili maksutapaedun takia jatkuvassa käytössä, eli kuukausittain siirrän palkan tultua sinne rahaa ja kaikki ruokaostokset jne tehdään sieltä s-tililtä. Bonusta tulee kuukaudesta riippuen 50-70euroa, sisältää myös vakuutuksista tulevat bonarit.

Eli ei ole mikään erillinen hätätilannetili vaan jatkuvasti käytössä.[/QUOTE]

Mäkin pohdin tuota maksutapaedun käyttöönottoa, mutta sitten tulis hassattua nekin rahat. Joten jos meinaan että jotain jää sukanvertaan loppuvuotta varten, niin mun ei parane sinne tilille kurkata kuin aina vaan joulukuussa :)

meille on kertynyt 23EUR. taidampa vaihtaa ässäkaupat cittariin tms k kauppoihin, koska meidän perhe ei kyllä leipiinny tuosta summasta. Prisman olen muutenkin kokenut meidän tarpeillemme kalliimmaksi. Tarjoukset huonoja ja niitä on harvoin. ikinä ei mitään "2 tuotetta 5eur" tms tarjouksia

Äläs nyt iloitse. Kohta sulle tullaan kertomaan miten tyhmä ja lussukka olet ,kun kuvittelet säästäneesi jotakin vaikka tosiasiassa oletkin maksanut ylihintaa koko vuoden ostamistasi tuotteista. tämän lisäksi iloitsemasi summa on jonkun mielestä naurettavan pieni :popcorn: ;)

meillä kertyy joku 400-500 vuodessa, en tiedä kun ei oo katottu niin tarkkaan eikä käytetty toistaseks koskaan.

Siis mitä suuremmalla todennäköisyydellä tässä käy juurikin niin, miten kuvailit, mutta otin tietoisen riskin silti :D

[QUOTE="vieras";22579871]meille on kertynyt 23EUR. taidampa vaihtaa ässäkaupat cittariin tms k kauppoihin, koska meidän perhe ei kyllä leipiinny tuosta summasta. Prisman olen muutenkin kokenut meidän tarpeillemme kalliimmaksi. Tarjoukset huonoja ja niitä on harvoin. ikinä ei mitään "2 tuotetta 5eur" tms tarjouksia[/QUOTE]

Sellaisethan onkin pelkkiä psykologisia tarjouksia, joilla ihmiset saadaan kauppaan ostamaan muuten kalliimpia tuotteita. :) Mä olen vuosikausia vertaillut tuotteiden hintoja, ja ihan selvästi edullisemmaksi tulee käydä S-marketissa kuin K-marketissa. K-kaupassa on kyllä niitä superhalpoja tarjouksia, mutta esim. liha,leikkeleet, einekset, voi, margariini jne on ihan säännönmukaisesti 10-30 senttiä kalliimpia.

mistä näen miten paljon meillä on rahaa s-tilillä, kortti ollut 3 vuotta ja kertaakaan ei olla rahoihin koskettu.vai pitääks ne käyttää joka vuosi?

Ei tarvi käyttää. Seuraavalla prismareissulla käyt siellä s-pankissa henkkarin kanssa ja pyydät heitä tarkistamaan saldon. Voit myös saada nettipankkitunnukset kuten muissakin pankeissa on, joilla pystyt katsomaan tilin saldoa ja maksamaan maksuja sieltä tililtä jne.

Mulla ei muita pankkiasiakkuuksia enää olekaan kuin S-pankki, Evli-pankki ja sitten Nordnet.

Noin 10 euroa vuodessa on kertynyt. Ehkä saan maksettua kolmessa vuodessa osuusmaksun (35 e) takaisin. Tarjouksia olen hyödyntänyt kortilla. Päivittäiset ruokaostokset tehdään Lidlissä, koska siellä on useimmat käyttämämme tuotteet edullisempia.

Sellaisethan onkin pelkkiä psykologisia tarjouksia, joilla ihmiset saadaan kauppaan ostamaan muuten kalliimpia tuotteita. :) Mä olen vuosikausia vertaillut tuotteiden hintoja, ja ihan selvästi edullisemmaksi tulee käydä S-marketissa kuin K-marketissa. K-kaupassa on kyllä niitä superhalpoja tarjouksia, mutta esim. liha,leikkeleet, einekset, voi, margariini jne on ihan säännönmukaisesti 10-30 senttiä kalliimpia.

Mä olin vuoden plussa-asiakkaana ja sitten vertailun vuoksi seuraavan vuoden s-asiakkaana. Enkä meinaa enää palata vanhaan :)

Ei s-varmaan kaikille paras ole, mutta meille ihan ehdottomasti paras mahdollinen.

katkera koo kauppias bongattu ;)

Joono mä tosiaan suosin citymarkettia enemmän koska niillä ei ole niin paljon osakkeenomistajia kunnanvaltuustossa. Ette koskaan ole ihmetelleen miksi prismat ovat keskustassa, mutta siwat metässä? Johtuu juurikin siitä että sokin omistajia istuu eduskunnassa ja kunnanvaluustoissa tekemässä kaavoituspäätöksiä. Lisäksi citymarket on tehnyt hieman huonompaa tulosta kuin prisma viimevuosina. Sehän tästä puuttuisikin että k ketju lähtisi ja sokki jäisi yksin ryöväämään.

Yhteistyössä