Paljonko teille jäi ensi kuukaudeksi rahaa kaikkien laskujen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Aika paljon jäi tilille sikäli, että en ole tänään maksanut yhtään laskua... Yhden kauppakäynnin vain. Jos ap siis tarkoitti, että tänään olisi hirveä määrä laskuja mennyt?? Mä maksan laskut aina saman tien kun ne tulee.

Vähän sama. Mulle tuli tili 1850e, miehelle tili 300 ja miehen kotihoidontuet (on siis kuopuksen kanssa kotona, kun mä töissä niin tekee välillä keikkaa) (tammi ja helmikuu) yhteensä 800, lapsilisät n.400. Eli jotain 3700 taisi olla äsken tilille kun siirsin jemmaan 2000.
Kuluja on: lainanlyhennys 650e, sähkö, puhelin jne. laskut. Ruokamenot, bensat jne. Koitetaan silti elää mahdollisimman tiukasti, tästä talosta on vielä noin 4000e lasku tulematta (pihatöistä) ja siihen pitäisi rahat saada kerättyä kokoon...

Ei olla vielä laskettu, mutta eiköhän se normisti mene, että kun laskut on maksettu, niin tileillä on yhteensä alle 10e...Kauppaan on tili, joten ruokaa saadaan, mutta muuhun ei rahaa taas(kaan) ole.

Tarkkaa kokonaissummaa en tiedä, mutta sen verran ettei tarvitse olla rahasta huolissaan. Miehen tileistä en tiedä, mutta kuitenkin hällä useampia tuhansia varmaankin. Hätäkassassa meillä on yli 10 000, mutta se on tosiaan hätätapauksia ja mahdollisia remonttitarpeita varten. Omalle tilille tais tämänpäivästen laskunmaksujen jälkeen jäädä 150? (oon kotihoidontuella). Taloustileillä meillä on varmaan yhteensä jotain 500?, niistä maksellaan ruoat, vakuutukset jne. Aina ollaan pyritty pitämään kunnollista puskuria, ettei tule hätä käteen jos jotain yllättävää sattuu.

Mun käyttötilille jäi 300? kun tänään maksoin laskut.
Mutta viikon sisään pitäis tulla vielä puhelinlasku, kengityslasku ja heinälasku.

Toisaalta, viikon sisään pitäis tulla myös vuokralaisen tallivuokrarahat ja palkkaakin jonkin verran.

Vaikea siis sanoa, kun rahaa tulee ja menee nykyään pitkin kuukautta.

Muoks. Ja isännän tilistä en tiedä, mutta kyllä sieltäkin menee ja sinne tulee rahaa.

Yhteistyössä