Paljonko teillä on ulosotossa?

  • Viestiketjun aloittaja AAASI
  • Ensimmäinen viesti
"hmm"
0€ 34v.
Viisi vuotta sitten vielä luottotiedoton ja noin 9000€ ulosotossa. Kituutin ja maksoin kaikki puolessatoista vuodessa pois. Nyt puolisen vuotta tiedot olleet puhtaat.
 
  • Tykkää
Reactions: Jul
[QUOTE="huoh";24656706]Mistä sen tietää paljonko siellä on? Ja mistä tietää onko luottotiedot menneet, voiko olla luottotiedoton tietämättään?[/QUOTE]

Ei voi olla tietämättään.
Me oltiin muutama viikko reissussa ja sillä aikaa oli tullut pari laskua joista oli kerennyt mennä eräpäivät umpeen ja mä olin sit ihan paniikissa ja soittelin äidille,
et nyt menee varmaan luottotiedot.. :D

Äiti sit mua rauhoitteli ja kävin itsekin näistä asioista lukeen ja nyt tiedän,
että aika monta kertaa niistä maksuista pitää muistutella ennen kuin luottotiedot menee. :D
 
Malia
[QUOTE="hmm";24656674]0€ 34v.
Viisi vuotta sitten vielä luottotiedoton ja noin 9000€ ulosotossa. Kituutin ja maksoin kaikki puolessatoista vuodessa pois. Nyt puolisen vuotta tiedot olleet puhtaat.[/QUOTE]

Oho miten onnistuit maksamaan noin nopeasti? Itsellä ulosotossa n. 10 000€ enkä kyllä pysty maksamaan noin nopeasti. :( On kuitenkin lapsikin ruokittavana.
 
25 v laina alaikäiselle
Vanhemmat laittoivat minulle 110 000 euron velan josta osa mulla välillä ulos-otossa mutta jotenkin selvisin ja nyt enää 3v ja laina maksettu. Laina 25v ja laitettu minulle ala-ikäisenä.
 

Yhteistyössä