Paljonko teillä nousi paino raskauden puoleen väliin mennessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysynpä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
1,5kg molemmin puolin, neljä raskautta.

Niin ja ylimääräisiä kiloja oli kaikissa muissa paitsi ekassa raskaudessa. Painoindeksejä en muista, enkä jaksa kaivaa korttejakaan esiin. Kaiken kaikkiaan ekassa kiloja 23kg, muissa n.10kg. Tässä neljännessä mennään rv 30 ja kiloja tullut nyt 5kg.

Alkuperäinen kirjoittaja Hiih:
Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:
n.6-9kg välillä ja nyt rv 19 :whistle:

ohoh :D

No niinpä. ja mä en edes mässää sekä liikun vähintää 3xvko =)
Tosin muistelin että viime raskaudessa oli sama,se paino nousee nopeesti mutta sittten se tysähtää siihen eikä tuukkaan enään.
Neuvolassa oltii sitä mieltä että ok,koska ainoastaan masu on kasvanut eikä muualle kertynyt :)

mulla nousi noin viisi kiloa, olin normaalipainon ylärajoilla ennen raskautta. Neuvolan mukaan mun painon nousu on ollu koko ajan normaalia, ja samoissa mennään kun raskauskiekon lukematkin näyttää:)Mut yksilöllistä tuo on.

1.0kg rv22->lisää tuli koko raskaudessa 8,3kg, BMI oli raskauden alkaessa 24,2
2.2,7kg rv21+1->lisää tuli koko raskaudessa 6,7kg, BMI oli raskauden alkaessa 32,9
3.5kg rv22-> lisää tuli koko raskaudessa 14kg,BMI oli raskauden alkaessa 28

Mulla oli bmi 25 eli ihan hyvässä lihassa jo valmiiksi. Puoleen väliin mennessä paino oli laskenut 6kg ja alkoi nousta vasta rv28. Lähinnä painonlasku johtui pahoinvoinnista, mutta ekasta kerrasta oppineena olin syömisieni kanssa vähän tarkempi!

Yhteistyössä