Paljonko teillä on aamu- ja iltapainossa eroa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
`Mulla aamupaino ennen aamiaista oli 1,3 kg vähemmän kuin nyt. Olen yrittänyt aloitella laihduttamista, lähinnä makean jättämisellä, mutta oikeat ateriat tulee syötyä koska mulla on oikeasti nälkä (nytkin olisi, mutta meen sensijaan nukkumaan). Olen myös yrittänyt syödä vähän enemmän proteiinia, ja vähemmän valkoista vehnäleipää tai kovaa rasvaa.

No ehkä tämä sitten on ihan ok :) pitää vaikka aamulla punnita uudestaan mielenrauhan saamiseksi. Suunnittelin kerran viikossa aamulla punnita, mutta äsken uteliaisuuttani punnitsin, että jos vaikka tämä nälkä ei sitten niin kurjalta tuntuisi. Tänään on kyl tullut juotua enemmän kuin syötyä, se on tää kamala helle kun janottaa.

itsestäni en tiedä koska käyn ainoastaan aamulla puntarissa. Mut miehellä eilinen aamupaino oli 500g vähemmän sen jälkeen kun oli käynyt pissalla :O Voiko oikeesti joku pissiä puoli litraa??
mut muuten miehellä oli tänäänkin 1.5 kg enemmän aamupainosta.

Käyn todella harvoin päivällä/illalla vaa´alla joten tarkkaan en osaa sanoa. Arvioisin 1-3kg olevan vaihteluväli. Mulla voi aamupainokin heitellä esim. rankan jalkatreenin jälkeisenä päivänä +2kg. Mutta sen kyllä tuntee kropassa jos on treeniturvotusta ;)

Kunnolla 5 ateriaa päivässä, herkut pois, proteiinilähde joka aterialle ja liikuntaa sopivan paljon niin johan kilot alkaa lähtemään.

Nim. -19kg/ vajaa 4kk Fitfarmin riveissä

Yhteistyössä