R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yh:900 euroa ja opiskelija olen, kahden lapsen yh
laskuja ei ole kuin puhelinlasku, sossu maksaa vuokran, veden ja sähkön
Alkuperäinen kirjoittaja Tasa-arvoa?:Alkuperäinen kirjoittaja yh:900 euroa ja opiskelija olen, kahden lapsen yh
Tää se just on, kun toisille maksaa yhteiskunta kaiken. Me ollaan keskituloisia, mutta menot (laina, päivähoitokulut, ym.) sitä luokkaa, että käteen jää 1800 eli vain kaksi kertaa enemmän kuin opiskelijalla!
Alkuperäinen kirjoittaja se opiskelija:Alkuperäinen kirjoittaja Tasa-arvoa?:Alkuperäinen kirjoittaja yh:900 euroa ja opiskelija olen, kahden lapsen yh
Tää se just on, kun toisille maksaa yhteiskunta kaiken. Me ollaan keskituloisia, mutta menot (laina, päivähoitokulut, ym.) sitä luokkaa, että käteen jää 1800 eli vain kaksi kertaa enemmän kuin opiskelijalla!
mutta teillä on varmaan elämänlaatukin hieman eri, hienot asunnot ja autot?? Me eletään 54 neliön vuokrakaksiossa, vaihtaisin kuule ilomielin asuntoni teidän asuntoon ja autoihin sun muihin.. Voi luoja sentään, mä olen itse asiani niin hoitanut ettei ne menot ole kovin suuret
Alkuperäinen kirjoittaja Tasa-arvoa?:Alkuperäinen kirjoittaja se opiskelija:Alkuperäinen kirjoittaja Tasa-arvoa?:Alkuperäinen kirjoittaja yh:900 euroa ja opiskelija olen, kahden lapsen yh
mutta teillä on varmaan elämänlaatukin hieman eri, hienot asunnot ja autot?? Me eletään 54 neliön vuokrakaksiossa, vaihtaisin kuule ilomielin asuntoni teidän asuntoon ja autoihin sun muihin.. Voi luoja sentään, mä olen itse asiani niin hoitanut ettei ne menot ole kovin suuret
Me ollaan opiskeltu ilman sossun tukia. Tehty lapset vasta sitten. Ei olis pitänyt.