Paljonko teidän salikortti maksaa ja...

  • Viestiketjun aloittaja Bikinikuntoon 2014
  • Ensimmäinen viesti
Bikinikuntoon 2014
...mitä sillä saa?
Rajaton käyttö? Ryhmäliikuntaa? Jotain ohjausta?

Käytkö usein salilla/jumpassa? Entä hyödynnätkö muita palveluja?

Mulla on harkinnassa liittyä salille piiiiiitkästä aikaa,mutta mies on sitä mieltä että se on aika kallis (ei ole millään muotoa mun liikkumisen esteenä,vaan kauhisteli hintaa). Onko teistä 55€/kk paljon?

•sijainti n.500m kotoota (sateella/pakkasella ei olis mitään tekosyytä olla lähtemättä)
•hinnalla saa kuntomittauksen alkuun ja alkuohjauksen salille (jossa siis keskitytään ongelmakohtiin)
•kaikki ryhmätunnit kuuluu hintaan
•rajaton käyttö wellness-osastolle (mikä käsittää kai jonkun suolahuoneen ja infrapunasaunan ja kait muutakin,mut ei mitään kummosta)

Mulla puras nyt tosi intokärpänen ja haluaisin jo heti huomenna liittyä tonne :)
 
"..."
Ei ole minusta kallis, mutta kannattaa toki kysyä ehdot. Mulla maksaa 52 euroa kuussa, sisältää salin rajattoman käytön (klo 05-24 välisenä aikana) ja kaksi ohjattua ryhmätuntia viikossa, monijakoisen ohjelman ja ohjelman päivityksen.
 
"vieras"
Mulla makso muistaakseni 65€/kk ku viimeks kävin ja siitä on vuosia aikaa.. Ei kuulosta kalliilta mut onko tossa joku pakkojäsenyys? Ite en halua sitoutua kahdeks vuodeks tai edes vuodeks kun kesällä en käy jne. Siks ostin aina kk-lippuja ja oli huippupaikka! Ohjatut tunnit, sali ja -ohjelma sisältyi.
 
mulla maksaa 60e/kk sisältää 115 ohjattua ryhmäliikunta tuntia viikossa naisten oman kuntosalin 2 isompaa kuntosalia toiminnallisen (vissiin just se crossfit) salin, infrapunasaunan, solariumin, lämpötatamit venyttelyyn, hierontatuoleja, sulkapallo kentät, squash kentät, salibandy kentät, pingistilat, personal trainerit eri maksusta, edullisesti, ilmaisen lastenhoidon.

En ikinä vaihtaisi mun salia <3
 
"vieras"
Minusta ei kuukausimaksu ole kallis, jos liikut paljon ja pysyt terveenä. Mut kannattaa varmistaa et mitä voit tehdä kortille/jäsenyydelle, jos esim olkapää tulee kipeeksi, etkä pysty käymään salilla tai jumpassa moneen viikko.
 
89€, vuoden "pakkojäsenyys". Sisältää ryhmäliikunnan, kuntosalin ym. ja PT host -palvelun, saa siis uuden saliohjelman, ruokavalion ja muut vinkit ilman lisäveloitusta.

Toi vuoden jäsenyys oli mulle just hyvä, tuli lähdettyä vaikkei niin olisi huvittanutkaan kun siitä joka kuukausi kuitenkin piti maksaa (toki olisi saanut jäädyttää jäsenyyden esim. sairauden vuoksi). Nyt käyn tosi mielelläni jo, 4-5 kertaa viikossa vaihdellen kuntosalia ja ryhmäliikuntaa. Vuosi alkaa olla pian täynnä, aion jatkaa sopimusta. Tosin kuukauden kerrallaan kun en tiedä kuinka pitkälle raskautta jaksan käydä niin aktiivisesti, että on järkeä maksaa kuukausimaksu.
 
"vieras"
Ihan normaalihintaiselta kuulostaa, ja muistaakseni omalla salillani kuukausimaksu on tuota luokkaa. Itse maksan aina koko vuoden jäsenyyden kerralla ja se on jotain 500e, joka sisältää useamman eri salin, runsaasti ryhmäliikuntatunteja useammassa eri toimipisteessä, lastenhoidon jne...en edes muista mitä kaikkea...Tuo 500e on puolipäiväjäsenyyden hinta, eli saan käyttää palveluja aamusta tuonne pitkälle iltapäivään, mutta iltatunnit eivät siihen sisälly. Kokopäiväjäsenyys olisi jotain 200e kalliimpi.
 
Mulla on tällä hetkellä 60,50€/kk, loppuvuodesta tippuu 49€/kk kun otan miehen kortin.

Itse ostin jäsenyyden lopun (8kk), miehellä 2 vuoden sopimus. Saa pitää 2kk/vuosi lomaa/taukoa, mutta siirtää sitä loppumisaikaa tietenkin sitten. Kaikki ryhmäliikuntatunnit sisätyy, kuten myös sali. Kaksi keskusta käytettävissä. Matkaa reilu 5km eli autoa pitää käyttää. Ilmainen lapsiparkki!
 

Yhteistyössä