Paljonko teidän paikkakunnalla maksaa koululaasten iltapäivätoiminta?

Täällä maksaa 50?/kk ja on kyllä aika iso lovi mun budjettiin. Mutta mietin sitä, että olisi kuitenkin varmaan virikkeellisempää tuo kuin olla pph:lla. Aamut varmaan menee ens vuonna niin likalla, että on pph:lla. Aamupäivätoiminta alkaa tällä tietoa vartin yli 7 ja meillä hoidontarve yleensä aina puoli 7.
 
pohdin
Kallista täälläkin on, hintaa en tiedä kun omat on jo isoja. Mutta mitäs se sitten maksaa, jos on aamulla pph ja iltapäivällä iltsissä? Must joka tai. Toisaalta mun lapset lähti itsekseen aamulla, Hesassa kun ei noita aamuhoitoja ollut. Herätyskello vaan piippaamaan kun piti lähteä, siis lähdön merkiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pohdin:
Kallista täälläkin on, hintaa en tiedä kun omat on jo isoja. Mutta mitäs se sitten maksaa, jos on aamulla pph ja iltapäivällä iltsissä? Must joka tai. Toisaalta mun lapset lähti itsekseen aamulla, Hesassa kun ei noita aamuhoitoja ollut. Herätyskello vaan piippaamaan kun piti lähteä, siis lähdön merkiksi.
Mulle on päivähoito ilmaanen tulojen pienuuden takia. Jos menee iltapäivätoiminnan lisäksi aamupäivätoimintaan niin maksaa yhteensä 75?/kk.
 
omppu
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja pohdin:
Kallista täälläkin on, hintaa en tiedä kun omat on jo isoja. Mutta mitäs se sitten maksaa, jos on aamulla pph ja iltapäivällä iltsissä? Must joka tai. Toisaalta mun lapset lähti itsekseen aamulla, Hesassa kun ei noita aamuhoitoja ollut. Herätyskello vaan piippaamaan kun piti lähteä, siis lähdön merkiksi.
Mulle on päivähoito ilmaanen tulojen pienuuden takia. Jos menee iltapäivätoiminnan lisäksi aamupäivätoimintaan niin maksaa yhteensä 75?/kk.
No saatat saada myös ip-toiminnasta maksuvapautuksen, Turussa ainakin esim. opiskelijoiden on mahdollista anoa sitä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
90e, törkeä hinta muutamasta tunnista ilman ruokaa
sä voit laskea huviksesi, on tuo kannattavaa tuolla hinnalla? Myös iltapäiväkerhon kustannuksista kunta maksaa osuutensa.

Minä ainakin olen tyytyväinen, että lapsella on turvallinen paikka koulun jälkeen, jossa saa myös välipalan, siitä jopa itse maksamani 120 euroa kuussa on suht vähän. Kun tiedän perheitä, jotka ovat joutuneet palkkaaman hoitajan kotiin, ja sitten puhutaankin jo ihan erilaisista summista.
 
aamuhoitoa ei espoossa ole. Tämä on meillä ollut ongelma, sillä ekaluokkalainen ei vieläkään uskalla jäädä aamuisin yksin koulun pihalle. Niimpä minä vien, ja olen töissä sitten lapsen ysin aamuina tosi myöhään. Onneksi työnantaja joustaa!
 

Yhteistyössä