Paljonko teidän miehillä menee rahaa baari reissulla?

• Viestiketjun aloittaja sini
  • Ensimmäinen viesti
Zoe-F
Ehkä joku 20-40E Riippuu onko minkä verran juonnut ennen baariin menoa ja käykö pitsalla vai ei. Yleensä jos käy pitsalla niin tuo mulle fetasalaatin. Tosin itte käyn sen kyllä hakemassa, ettei tarvi taksia soittaa.

meillä menee noin 50-100?, mut mennään yleensä yhdessä. yksinää (kerran vuodessa jos on joku pikkujoulu tms. sillä menee kai se 50?.. yleensä käyn hakemassa sen kotiin silloin, niin ei mee matkoihin, ku alutaan täällä mettässä. matkaihin ei varmaan se 100?riitäis...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No onko 100 euroa teidän mielestä vähän vai paljon ?Siis kun mä mietin sitä et hän käyttää kuussa 200 egee huvitteluun ja jos meillä kaikille lyötäis tässä kämpässä sama raha kouraan niin se tekis 1000 ? kuussa!
Mun mielestä se on törkeän paljon. Täällä saisi moisella summalla kyllä aikaiseksi ravintolakiellon. Jos rahat on tiukoilla.. niin 200 euroa kuussa kahteen biletyskertaan on liikaa. Mutta meillä onkin menossa asuntosäästö.. niin se ei salli tuollaisia satasten extramenoja toistuvasti.

Silti yksittäisiin kertoihin.. esim. polttarit niin olen valmis hyväksymään isommankin summan.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
No onko 100 euroa teidän mielestä vähän vai paljon ?Siis kun mä mietin sitä et hän käyttää kuussa 200 egee huvitteluun ja jos meillä kaikille lyötäis tässä kämpässä sama raha kouraan niin se tekis 1000 ? kuussa!
Mun mielestä se on törkeän paljon. Täällä saisi moisella summalla kyllä aikaiseksi ravintolakiellon. Jos rahat on tiukoilla.. niin 200 euroa kuussa kahteen biletyskertaan on liikaa. Mutta meillä onkin menossa asuntosäästö.. niin se ei salli tuollaisia satasten extramenoja toistuvasti.

Silti yksittäisiin kertoihin.. esim. polttarit niin olen valmis hyväksymään isommankin summan.
No meillä on hieman ongelma tuon rahan riittävyyden kanssa ja mies ei tajua sitä että hän kuluttaa sitä ihan törkeesti baarissa !

mmm
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:

kyllä mun mielestä sata euroa on kohtuuhinta baarireissulle.
Lasketaan juomat, yöruuat ja paluutaxi. Ei ole liian paljon ja myöskin sillä pärjää. Harvat valitettavasti muistavat portsareitakaan, he kun tienaavat suurimman osan palkastaan pelkästään tipeistä mitä saavat..

Mulle ei tulis mieleenikään sanella toiselle kuinka paljon saa käyttää rahaa baari-iltaan, ellei tilanne olisi riistäytynyt reilusti hanskasta.
Mitä se sellainen yhdessäolo on että heti tapaamisen jälkeen sanellaan
toiselle säännöt miten tulee elää ja millä rahalla. Eikä tähän kelpaa selitykseksi yhteiset rahat eikä mikään muukaan. Tasapuolisuus ja luottamus toisen arviointikykyyn kunniaan.

kolmen äiti
viime viikonloppuna meni äijällä vajaat pari sataa...tuli kyllä vedettyä herneet nenään pahemman kerran. Ihan ku ei täs elämäs ois parempiakin rahareikiä....

Yhteistyössä