Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:joku 40? korkeintaan.
ei käy oikeastaan koskaan. itsekkin yritän selvitä 20? jos ei tarvi kyytiä maksaa
näin meilläkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:joku 40? korkeintaan.
ei käy oikeastaan koskaan. itsekkin yritän selvitä 20? jos ei tarvi kyytiä maksaa
Mun mielestä se on törkeän paljon. Täällä saisi moisella summalla kyllä aikaiseksi ravintolakiellon. Jos rahat on tiukoilla.. niin 200 euroa kuussa kahteen biletyskertaan on liikaa. Mutta meillä onkin menossa asuntosäästö.. niin se ei salli tuollaisia satasten extramenoja toistuvasti.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No onko 100 euroa teidän mielestä vähän vai paljon ?Siis kun mä mietin sitä et hän käyttää kuussa 200 egee huvitteluun ja jos meillä kaikille lyötäis tässä kämpässä sama raha kouraan niin se tekis 1000 ? kuussa!
No meillä on hieman ongelma tuon rahan riittävyyden kanssa ja mies ei tajua sitä että hän kuluttaa sitä ihan törkeesti baarissa !Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Mun mielestä se on törkeän paljon. Täällä saisi moisella summalla kyllä aikaiseksi ravintolakiellon. Jos rahat on tiukoilla.. niin 200 euroa kuussa kahteen biletyskertaan on liikaa. Mutta meillä onkin menossa asuntosäästö.. niin se ei salli tuollaisia satasten extramenoja toistuvasti.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No onko 100 euroa teidän mielestä vähän vai paljon ?Siis kun mä mietin sitä et hän käyttää kuussa 200 egee huvitteluun ja jos meillä kaikille lyötäis tässä kämpässä sama raha kouraan niin se tekis 1000 ? kuussa!
Silti yksittäisiin kertoihin.. esim. polttarit niin olen valmis hyväksymään isommankin summan.
kyllä mun mielestä sata euroa on kohtuuhinta baarireissulle.Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Mun mielestä se on törkeän paljon. Täällä saisi moisella summalla kyllä aikaiseksi ravintolakiellon. Jos rahat on tiukoilla.. niin 200 euroa kuussa kahteen biletyskertaan on liikaa. Mutta meillä onkin menossa asuntosäästö.. niin se ei salli tuollaisia satasten extramenoja toistuvasti.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No onko 100 euroa teidän mielestä vähän vai paljon ?Siis kun mä mietin sitä et hän käyttää kuussa 200 egee huvitteluun ja jos meillä kaikille lyötäis tässä kämpässä sama raha kouraan niin se tekis 1000 ? kuussa!
Silti yksittäisiin kertoihin.. esim. polttarit niin olen valmis hyväksymään isommankin summan.