paljonko teidän häät on maksaneet??

nooh
olisko meillä mennyt sellainen 5000 euroa+häämatka. Hääpaikka oli ilmainen, siitä tuli suuri säästö. Vanhemmat maksoivat ruokia ja mun äiti hääpuvun, muu maksettiin itse säästöillä.

Häät vuonna 2008, vieraita noin 50.

-Hääpaikka ruokineen noin 1200e (pappa betalar, joten tarkka summa on multa piilotettu mutta tuon verran arvioivat kun pyysin tarjouksen), sisälsi myös ulkokatokset.
-Hääpuku noin 400e, joista alaosaan meni 300e, yläosan ja tyllialushameen ompelin itse.
-Miehen paita & solmio noin 100e, puku oli jo valmiiksi.
-Sormukset noin 700e. Morsiamen korvikset noin 13e :D
-Koristeisiin meni 100-200e, mm. tuikkukippoja, kaitaliinat, koristekurpitsoita, kukat (tein kimpun, vieheet ja pöytäasetelmat itse kukkakaupan ja luonnon kukista).
-Luontoaiheiset hääkuvat noin 100e (saimme alennusta koska menivät mainoskäyttöön). Häissä kuvasi suku ja kaverit joten sinne emme kuvaajaa palkanneet.
-Häämatkaan meillä meni noin 1300e, ajoimme Via Balticaa Varsovaan asti ja yövyimme hotelleissa.

Nuo tuli mieleen..

Lisäys: rock-balladeja vetävä duo 450e :)

Viimeksi muokattu:
IhanaValo
Riippuu siitäkin, paljonko on valmis tekemään itse. Koristeita, ruokia/kahvileipiä yms. Haluaako ostaa puvun(uuden/käytetyn) vai vuokrata? Ja on kai paikkojen vuokrillakin eroja ja mitä kaikkea siihen sitten sisältyy, tuleeko esim. ruoka/kahviastiat käyttöön samalla rahalla paikan puolesta yms.

"Vaemo"
Jos mä vähän listaan mihin meni ja mitä...

Hääpaikka n. 700 euroa
Pitopalvelu (+liinat) n. 3300 euroa
Sormus 1700 euroa
Bändi 600 euroa
Valokuvaaja 750 euroa
Häämatka 1500 euroa
Limusiini n.250 euroa
Koristelut ja valokuvien ja kiitoskorttien teetätys oli varmaan 400 euroa
Kukat 250 euroa
Hääyö 130 euroa
Kiitoslahjat 200 euroa
Juomat ehkä 1500 euroa
Ja varmaan unohtui jotain vielä.

Puvut meillä oli ilmaiset. Ja häät oli 70 hengelle

Puvut meillä oli ilmaiset.

"vieras"
[QUOTE="vieras";22919849]72 hlö ja 2600€. Ja summa piti sisällään ruuat, kahvitukset, juomat, puvut, sormukset, kuvauksen, kukat yms. kaiken muun.[/QUOTE]

Niin ja säästettiin palkoista ja osa otettiin säästötililtä joka oli perustettu jo silloin kun mentiin kihloihin, viisi vuotta ennen häitä :D

"mie vaan"
meiän häät 2002 maksoivat kaikkineen 2000 Euroa vieraita oli 170. Itse tehtiin kaikki mahdollinen ja palkattiin emäntä ja hänelle apulaiset eli ei pitopalvelua. Ruokaa oli kuitenkin tarjolla. Häämatkaa ei tehty.

Yhteistyössä