Paljonko te syötte päivässä?

• Viestiketjun aloittaja salaatti
  • Ensimmäinen viesti
salaatti
Mä napostelin ennen paljonkin, eikä kunnon ruokaa tullut syötyä edes joka päivä.. Mut nyt pärjää ihan hyvin, kun syö päivässä kaks ruokaisampaa salaattia ja esim. muutaman leivän ja kahvia tulee tietenkin hörpittyä muutama kuppi. Jäätelökin maistuu näin kesän tullen, mut musta se ei oo haitallista!:) Eli siis teen päivittäin jonkun salaatin ja sen kans lihaa, kalaa tai broileria. Joskus on lisäkkeenä riisiä, pastaa tai perunaa. Tosi hyvin pitää nälän ja on hyvää!:p Mitään tarvetta ei oo laihduttaa, mua alkoi vaan ottaa päähän se turha napostelu kun kokoajan vahän hiukoi.

bdt
Toi on niin totta että jos ei syö kunnon ateriaa niin sitten tulee napsittua.
Tänään on mulla ollut vähän napsimislinja. Leipää, kahvia, jäätelöä, kahvia leipää, jäätelöä....
Mutta herkuttelen vain juhlapyhinä ja viikonloppuisin :)

musta tuntuu päinvastaselta jos syön kaks ateriaa niin sen jälkeen saatan mättää lisää jotain herkkuu. Mut jos syön vaan leipää niin otan toki herkkuu siihen lisäks muttei mee mättämiseks kuitenkaan. Menipä monimutkaiseks :whistle:

Meillä syödään aamulla puuroa tai leipää/kiisseliä/hedelmää.
Lounaalla jotain seisovasta pöydästä lähiravintolasta.
Päivällinen lasten ja miehen kanssa.Lihaa tai kanaa yleensä.
Iltapala sit leipä/&jugurttilinjalla.

Keittiönoita
Mä syön harvoin, mutta silti lihon. En edes syö mässyjä tai muutakaan makeaa. Ja syy lihomiseeni lienee juuri se, että syön liian harvoin. Mutta minkäs teet...jos on 14 tunnin työpäivä eikä työpaikkaruokalassa mitään laktoositonta, niin kotiin tullessanihan mä vetäsen koko jääkaapin sileäksi.

Liian vähän. Mä oon laiska tekemään itelleni ruokaa, mä oon nirso, mä oon onneton jättämään hommia kesken ja menemään syömään...
Lisäks mä oon turhan hyvä "hätätapauksissa" täyttämään itteni karkilla. Ja sit ei ruoka enää maistukaan :headwall:

Yhteistyössä