paljonko tarjoaisitte asunnosta,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
jonka pyynti on 179 000e, ollut myynnissä ehkä parisen kuukautta. Vähän "haasteellinen" asunto, joten kiinnostusta ei kamalasti ole ollut...

Niin paljonko tarjoaisitte ensin ja paljonko ylipäätään olisitte valmiita maksamaan tuon hintaisesta?

Kuulostaa pahalta tuo "haasteellinen"... eli siis onko pahastikin remppakunnossa? Mun kiinnostus riippuisi paljon siitä, mitä kuntokartoituksesta ilmenisi. Samoin asunnon koosta ja jos okt niin tontista. Asuntoyhtiöissä täytyis selvittää ensin yhtiön kunto, ennenkuin asunnon todellinen arvo valkenisi...

Alkuperäinen kirjoittaja Innis:
Kuulostaa pahalta tuo "haasteellinen"... eli siis onko pahastikin remppakunnossa? Mun kiinnostus riippuisi paljon siitä, mitä kuntokartoituksesta ilmenisi. Samoin asunnon koosta ja jos okt niin tontista. Asuntoyhtiöissä täytyis selvittää ensin yhtiön kunto, ennenkuin asunnon todellinen arvo valkenisi...

haasteellisella tarkoitin lähinnä pohjaa ja sijaintia. Molemmat minulle ok :) Asunto on hyvässä kunnossa, mutta pohjan takia muutamia remppoja tekisin.

Itse en talon kunnon kanssa niin kauheasti ronkeile. Jos talo vaatii pientä pintaremonttia ostan kyllä, jos sijainti on hyvä ja pohjaratkaisu on kunnossa. Talon pinta ei kerro talon rakeenteesta mitään. Jos lapsiperhe on asunut talossa, voi pinta olla hiukan kärsinyt, mutta se ei maksa paljon mitään, kun laittaa vähän tapetteja tai maalaa. Lattian hiominenkin on suht koht edullista.
Ihmettelen nykyasunnon ostajia, joiden pitää saada pellon keskeltä omakotitalo, jossa naapurit katselevat suurinpiirtein omasta ikkunasta talosi sisään. Siinä voi sanoa että on talo, mutta mitään rauhaa ei siinä saa. Kaiken pitää olla vaan uutta, mutta ei osata laskea, että pienellä summalla saadaan ihan yhtä hyvä ja paermmasta paikkaa.

vielä siihen kysymääsi hintaan. Itse olen muutaman omakotitalon ostanut, enkä koskaan ole täyttä hintaa maksanut. Jos kysyntää on vähän, niin tarjoaisin aluksin. 120 000 euroa, hintaa voi sitten nostaa puolin ja toisin, mutta aluksi lähtisin siitä.

Yhteistyössä