Paljonko 'syötte' kaloreita päivässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LazyAngel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

LazyAngel

Vieras
Imetän ja kaloreita saisin pistää kurkusta alas 1200 päivässä.
Joskus tuntuu aika vähältä kun vauva on yhtenään rinnalla, niin tunnen oloni koko ajan nälkäiseksi.

ei kun sun pitää syödä enemmän. se 1200 kaloria on se määrä mitä pitäis syödä jos laihduttaa. ei imettäessä. itse söin 1800kaloria imettäessä ja laihduin kilon viikossa. imetys kuluttaa päivässä joku 600-800 kaloria.

nyt imetän vielä aamulla ja illalla kerran ja yritän syödä noin 1500kaloria

Polarin kunto-ohjelman mukaan mennään. Eli mulle on laskettu 9viikon ohjelmalla painonpudotus 7kiloa; ekalla viikolla oli kalorimääräksi laitettu 1500/pv ja nyt 1550/pv (kun paino pudonnut 1,4kg). Liikunta on minimissään ja siihen on laskettu 1150kcal/vk.

Eli syön 1500kcal/pv suurinpiirtein. Joinain päivinä vähemmän, joinain enemmän, mutta kunhan painokäyrä on alaspäin niin ei ole hätää monta sataa grammaa viikossa aina putoaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 18:46 LazyAngel kirjoitti:
Joskus tuntuu aika vähältä kun vauva on yhtenään rinnalla, niin tunnen oloni koko ajan nälkäiseksi.

kuullostaa kyl aika vähänlle.. mistä oot saanu ton tiedon et "saat" dyödä vaan ton 1200kcl? mitä painat ja pituus?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2006 klo 12:37 MiiMu3 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 18:46 LazyAngel kirjoitti:

kuullostaa kyl aika vähänlle.. mistä oot saanu ton tiedon et "saat" dyödä vaan ton 1200kcl? mitä painat ja pituus?

PV:ssä on joskus ollu sellanen 1200 kcal:n juttu...muistaakseni. Sillä pitäis takuulla laihtua, mut imettäville sitä ei oo tarkotettu.

Syön 1800 kcal pvssä ja paino tippuu 1kg/vko.En pahemmin liiku.Kun en laihduttanut niin söin normaalisti jopa 4000kcal pvssä.Silloin painoni pysyi samana.Ennen painoin 66,nyt 61.pituutta 168cm.Noi kalorimäärät on yksilöllisiä, mutta sen sanon, että 1200 kalorin dieettiä noudattaessa joko pyörtyy tai ei jaksa tehdä mitään energian puutteessa.Olen koettanut ja olo oli hirveä, huippasi, väsytti ja oksetti. :/

No hups tuota määrää mitä oot syönyt.. Hienoa kun paino putoaa tuolla 1800kcal.

Nämä on todella yksilöllisiä. Ja energiantarpeeseen liittyy moni asia.

Mulle laskettu 1680kcal millä en laihdu, enkä liho.. Jos haluaisin todenteolla ja nopeammassa tahdissa laihtua minun pitäis syödä tuo 1200kcal. mutta olen nyt tyytynyt tähän 1500-1550kcal toistaiseksi.
Menisi pakkaset ohi pääsisi lenkille.

siis, jotta mitenkä? 1200-500 (imetys)=800kcal

ei ihme, että nälkä. söin raskaana ollessa 1800 kcal ja laiduin. yhteensä 25 kiloa. ja raskaus vie vaan 300kcal. miekin imetän, paino putoaa ja syön ainakin 1800kcal päivässä. tai enemmän.

Yhteistyössä