paljonko sulla on tällä hetkellä tilillä rahaa ja millon tulee seuraavan kerran?

  • Viestiketjun aloittaja -22
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Siis mitä ihme ääliöitä suoraan sanottuna tällä palstalla kulkee? Åbo on tehnyt mittaamattomaqn arvokkaan teon, ja antanut lahjan elämään, ja te täällä haluatte saada sille huonoja fiiliksiä aikaan!! Joku joka on saanut luovutetun munasolun on varmasti ikionnellinen siitä, että joku on antanut heille mahdollisuuden saada oma lapsi...
Ainahan noita löytyy. Sellaisia, joiden on pakko tehdä elämästään ihan liian vaikeaa miettimällä että entä jos, mitä jos, iik apua...
Ja juuri sellaiset eivät ikinä läpäisisi sitä psykologin seulaa munasolun luovutusta ajatellen: miettivät liikaa, eivät osaa suhtautua asiaan oikealla tavalla, ovat liian kiintyneitä sukusoluihinsa, tms.
 
no
Omalla tilillä joku 200e, lainanhoitotilillä 480e, etutilillä 150e, Masterin käyttövara 1600e ja lasten etutileillä yhteensä 640e.

Huomenna pitäisi tulla 6800e, palkka tulee vasta 13.4 se on 1653e ja 17.4. tulee vielä 4000e. Mä olen tehnyt tässä sellaiset kaupat, että nuo isommat summat on siitä :)
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Siis mitä ihme ääliöitä suoraan sanottuna tällä palstalla kulkee? Åbo on tehnyt mittaamattomaqn arvokkaan teon, ja antanut lahjan elämään, ja te täällä haluatte saada sille huonoja fiiliksiä aikaan!! Joku joka on saanut luovutetun munasolun on varmasti ikionnellinen siitä, että joku on antanut heille mahdollisuuden saada oma lapsi...
Ainahan noita löytyy. Sellaisia, joiden on pakko tehdä elämästään ihan liian vaikeaa miettimällä että entä jos, mitä jos, iik apua...
Ja juuri sellaiset eivät ikinä läpäisisi sitä psykologin seulaa munasolun luovutusta ajatellen: miettivät liikaa, eivät osaa suhtautua asiaan oikealla tavalla, ovat liian kiintyneitä sukusoluihinsa, tms.
Mä oon ainakin iloinen, että sunlaisia ihmisiä löytyy, vaikka itse olen saanut lapset ihan "luomuna". Mutta tilanne voisi olla toisinkin.
 
tii
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Siis mitä ihme ääliöitä suoraan sanottuna tällä palstalla kulkee? Åbo on tehnyt mittaamattomaqn arvokkaan teon, ja antanut lahjan elämään, ja te täällä haluatte saada sille huonoja fiiliksiä aikaan!! Joku joka on saanut luovutetun munasolun on varmasti ikionnellinen siitä, että joku on antanut heille mahdollisuuden saada oma lapsi...
Ainahan noita löytyy. Sellaisia, joiden on pakko tehdä elämästään ihan liian vaikeaa miettimällä että entä jos, mitä jos, iik apua...
Ja juuri sellaiset eivät ikinä läpäisisi sitä psykologin seulaa munasolun luovutusta ajatellen: miettivät liikaa, eivät osaa suhtautua asiaan oikealla tavalla, ovat liian kiintyneitä sukusoluihinsa, tms.
Mä oon ainakin iloinen, että sunlaisia ihmisiä löytyy, vaikka itse olen saanut lapset ihan "luomuna". Mutta tilanne voisi olla toisinkin.


Mä olen myös iloinen , että joku auttaa myös niitä, jotka ei omatoimisesti lapsia saa. Vaikka kysymys on typerä ja jonkun mielestä arvatenkin asiatonkin :) niin silti kiinnostaa, että maksetaanko niistä hyvinkin?

 
Alkuperäinen kirjoittaja tii:
Mä olen myös iloinen , että joku auttaa myös niitä, jotka ei omatoimisesti lapsia saa. Vaikka kysymys on typerä ja jonkun mielestä arvatenkin asiatonkin :) niin silti kiinnostaa, että maksetaanko niistä hyvinkin?
Ihan hyvä kysymyshän tuokin on :D

Maksavat kertakorvauksen+ansionmenetyksen+matkakulut. Mä sain tällä kertaa aika tarkalleen 600 euroa. Aikaisemmat korvaukset ovat olleet 450-560 euroa. Olen opiskelija eli ei oo ansioita menetettävänä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Ole toki stressaamatta, et sille kuitenkaan enää mitään voi. Toivo vain parasta ;).
Siis mitä ihme ääliöitä suoraan sanottuna tällä palstalla kulkee? Åbo on tehnyt mittaamattomaqn arvokkaan teon, ja antanut lahjan elämään, ja te täällä haluatte saada sille huonoja fiiliksiä aikaan!! Joku joka on saanut luovutetun munasolun on varmasti ikionnellinen siitä, että joku on antanut heille mahdollisuuden saada oma lapsi... [/quote]

Sitä tuntuu olevan liikkeellä...Tuota ääliömäisyyttä siis. Kun ei osata edes sisäistää lukemaansa :D.
Kukaan ei ole käsittääkseni tässäkään ketjussa kiistänyt sitä, etteikö munasolujen luovutus olisi hieno teko :headwall: :headwall:.

Sitä on pohdittu, miten kukakin suhtautuisi, jos omat lapset saisivat lapsia keskenään.
 
Keittiönoita
Käyttötilillä vissiin joku 700 euroa. Säästötilin saldoa en ole katsonut aikoihin. Seuraava palkka tulee viikon kuluttua siitä, kun ilmoitan haluavani lisää rahaa.
 
Aamulla lenkkeillyt...
Yhteinen tili miehen kanssa. Siellä jotain 10 000?. Lapsilisät taisi tulla jo 220?. Miehen palkka 2600?/kk tulee loppukuusta. Siihen päälle minun äitiysrahani n. 2000?/kk (en tiiä tarkkaan, kun palkka muuttui juuri Kelan rahaksi). Lisäksi minun tuntitöiden palkka, jota ehdin äippälomalla tehdä sunnuntaitöinä jotain 500?/kk tästä eteenpäin. Rahastossa taitaa olla 3 500?. Lapsen tilillä 500? kertyneitä kuukausirahoja. Mukavasti pärjätään, vaikkakin kesän pihatöihin pitäisi alkaa säästämään jemmaan...
 
Vierailija
Tileillä on rahaa riittävästi, palkkapäiväni on 15. päivä. Olen aina elänyt säästeliäästi ja harkiten. Kun saimme talomme maksetuksi, on alkanut pikku hiljaa jäämään säästöönkin. Viimeistään varmaan sitten tarvitaan, jos lapset lähtevät muualle opiskelemaan tms.
 
Mulla on 3 tiliä plus miehen kanssa yhteinen. Lopputulos varmaan aika tasan nollassa mennään. Omalla käyttö- ja säästötilillä on rahaa, samoin miehen kanssa yhteisellä, firman tili tällä hetkellä miinuksella. Ostettiin perjantaina useemmalla satasella huonekaluja ja eilen mies haki uuden taulutöllön. Sille jäi vielä tilille rahaa, en tiedä edes paljon. Seuraavat rahat tulee varmasti ensi kuun puolivälissä, palkka. Sitä ennen varmaan tulee firman tilille rahaa, mutta varmahan ei koskaan voi olla jos kaupankäynti loppuukin kuin seinään ja määräähän ei yhtään pysty arvioimaan etukäteen.
 

Yhteistyössä