paljonko sulla on tällä hetkellä tilillä rahaa ja millon tulee seuraavan kerran?

  • Viestiketjun aloittaja -22
  • Ensimmäinen viesti
tyttöjen äiti
Mulla on 22 euroa!!!! Tiistaina tulee n.1300 euroa. Maksan siitä yksin kaikki laskut ja lainat. Mies on lomautettuna ja rakennusliitosta on turha oottaa rahoja ennen kesää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mite sulla nii paljo on jos oot opintotuella? vai ootko säästäny :)
Ai mää vai?

En mä tiedä mitä säästäminen tarkoittaa :D :ashamed:, mutta lasten vaatteet ovat menneet Huutiksessa hyvin kaupaksi viime viikkoina, ja sain keskiviikkona munasolunluovutusrahat tilille :)
 
kinuski
En yhtään tiedä, on siellä varmaan jonkun verran kun miehen tili tuli perjantaina, ja lapsilisätkin on tullut. Laskuja kyllä maksoin taas melkeen tonnin :( Ens viikolla tulee mun tili.
 
mmm
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mite sulla nii paljo on jos oot opintotuella? vai ootko säästäny :)
Ai mää vai?

En mä tiedä mitä säästäminen tarkoittaa :D :ashamed:, mutta lasten vaatteet ovat menneet Huutiksessa hyvin kaupaksi viime viikkoina, ja sain keskiviikkona munasolunluovutusrahat tilille :)
Asiasta astiaan.. oon miettinyt tuota luovutusta kun haluaisin auttaa jotain kuka ei lapsia voi saada.
Mutta sit miettinyt sitä, että olenko valmis siihen että 18 vuoden päästä tulee joku kyselemään..
 
juu
6,39 just tarkistin.

Onneks tulee tiliä 4200e tiistaina.

Säästötilillä kyllä on, mutta sieltä ei käytetä.
Bensaa tankissa ja ruokaa pakkasessa. maanantai menee heittäen.
 
p.a.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Höh. Mähän olen ihan persaukinen verrattuna muuhun porukkaan!!! Vähänkö sapettaa!
mulla on 220, josta menee vielä 217 ? lainaan kuun vaiheessa :D. lisää rahaa saan vasta huhtikuun puolivälissä :/

onneksi isäntä saa rahaa nyt kuun vaihteessa
 
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
Asiasta astiaan.. oon miettinyt tuota luovutusta kun haluaisin auttaa jotain kuka ei lapsia voi saada.
Mutta sit miettinyt sitä, että olenko valmis siihen että 18 vuoden päästä tulee joku kyselemään..
Se on toki sellainen asia, jota kannattaa miettiä.
Mä olen ajatellut asian niin, että mua ei haittaa jos joku joskus tulevaisuudessa ottaa yhteyttä ja sanoo saaneensa alkunsa mun luovuttamasta solusta. Ei se velvoita mua mihinkään kuitenkaan.
 

Yhteistyössä