Paljonko SINUN tilillesi tulee kuussa rahaa (ansiotulot + tuet yhteensä)?

  • Viestiketjun aloittaja meikävaan
  • Ensimmäinen viesti
dgnkadbö
Alkuperäinen kirjoittaja kysymystä;22255595 begin_of_the_skype_highlighting**************22255595******end_of_the_skype_highlighting:
Olisi kiva tietää mitä töitä ne naiset tekevät (ovatko naisia) jotka saavat nettona yli 2000 tai paljon enemmän?

Itsellä opistotason koulutus, mutta netto paljon pienempi. Ihmettelen vain naistenkin palkkaeroja.

Minä olen peruskoulupohjalla palveluneuvojana ja bruttona tienaan n. 2800 ja nettona hieman yli 2000.
 
"poikia3"
Alkuperäinen kirjoittaja kysymystä;22255595:
Olisi kiva tietää mitä töitä ne naiset tekevät (ovatko naisia) jotka saavat nettona yli 2000 tai paljon enemmän?

Itsellä opistotason koulutus, mutta netto paljon pienempi. Ihmettelen vain naistenkin palkkaeroja.
Mulla opistotason koulutus, työkokemusta alalta vuodesta -92 lähtien ja it-alan asiantuntija tehtävissä työskentelen. Osaajista on pulaa, meillä on haettu työntekijää jo yli puoli vuotta samanlaisella profiilila kuin omani, työkokemusta ei nyt tarvitse yhtä paljon olla. Ei ole saatu ketään, hakijoita on ollut, mutta sopivaa ei ole löytynyt.
 
"poikia3"
Alkuperäinen kirjoittaja kysymystä;22255602:
Tai sitten täällä ei ole osattu lukea aloittajan kysymystä, jossa pyydetään kertomaan tilille tulevat rahat. Ei se tarkoita bruttotuloja.
Myös mun tulot olivat nettotuloja, pelkästään bruttopalkka onkin sitten yli 4 tonnia.
 
"noh"
Alkuperäinen kirjoittaja kysymystä;22255595:
Olisi kiva tietää mitä töitä ne naiset tekevät (ovatko naisia) jotka saavat nettona yli 2000 tai paljon enemmän?

Itsellä opistotason koulutus, mutta netto paljon pienempi. Ihmettelen vain naistenkin palkkaeroja.
Mulla on netto 2800 e: yksityisessä yrityksessä, asema asiantuntija tai ylempi toimihenkilö, 15 v työkokemusta. Siisti sisätyö, klo 9 - 17, 37,5 t / vko. Mitä vielä haluat tietää?
 
dfdf
Alkuperäinen kirjoittaja kysymystä;22255595:
Olisi kiva tietää mitä töitä ne naiset tekevät (ovatko naisia) jotka saavat nettona yli 2000 tai paljon enemmän?

Itsellä opistotason koulutus, mutta netto paljon pienempi. Ihmettelen vain naistenkin palkkaeroja.
Nettopalkka 2200 e/kk. Lapsilisät 210 e/kk.

Nettopalkka on tällä hetkellä noin iso, koska hain juuri muutosverokortin ja veroprosentti tippui loppuvuodeksi 4,5 %:iin. Asuntolainan korkovähennysten ja kotitalousvähennysten ansiosta. Opistotason koulutus. Laboratoriossa töissä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja kysymystä;22255602:
Tai sitten täällä ei ole osattu lukea aloittajan kysymystä, jossa pyydetään kertomaan tilille tulevat rahat. Ei se tarkoita bruttotuloja.
Mun brutto on 4500 e / kk. Pankkitilille siitä tulee 2900 e / kk. Ei lapsia, ei yhteiskunnan tukia.
 

Yhteistyössä