Paljonko sinulla on työkokemusta?

• Viestiketjun aloittaja uraputki
  • Ensimmäinen viesti
Siinä 25-30v työkokemusta. 46v, puhelinasentajan ammattikoulun käyny ja vuoden lähihoitajakoulua käyny. kaikenlaisia kursseja käyny. kaikenlaisia hommia tehny. Kaks lasta joista toinen ei asu enää kotona ja toinen 14v

vieiras
Ikä 32v, kaksi lasta.
Koulutuksena vain lukio ja ylioppilastodistus.
Töissä ravintola-alalla, jossa aloittanut kesätöissä 14 vuotiaana. Vakituisessa kokopäivätyössä yhteensä 13 vuotta.

Suuntana nyt vihdoin opiskelu ja alan vaihto :)

jejejejeje
Ikää 26v. 2 lasta. Kaupalliselta alalta 5 vuotta. Hoito-alalta pari vuotta. Olen pyörittänyt omaa liikettä, ja nyt olen yrittäjä. Olen ylioppilas, ja melkein hoitaja (jätin kesken). Sitten on tullut tehtyä, puhelinmyyntiä, lastenhoitoa, satunnaisia keikkatöitä, jne... Olen aina tehnyt paljon töitä.

Ikää kohta 27v. ja oman alan (taloushallinto) työkokemusta 2,5v. Aloitin työnteon 15-vuotiaana eli yleistä kokemusta onkin sitten jo enemmän.

Lapsia 2kpl ja koulutuksena suomalainen tradenomi ja lähestulkoon valmis ulkomainen maisteritasoinen erikoistumistutkinto.

notuotah
Aka hankala sanoa... :D
Mietitään... Olen ollut kaupanalalal keikkahommissa harvakseltaan n. 2vuotta. Lisäksi merkonomikoulun aikana työssäoppimiset: 15viikkoa toimistohommia ja 15viikkoa kaupan alan töitä. Lähihoitajapuolellakkin tuli hetki viihdyttyä, sieltä kokemusta mm. päiväkotihommista, sairaalasta ja kehityvammaisten ohjauksesta yhteensä joku puolisen vuotta. Lastenhoitokokemusta keikkatyönä useiden vuosien ajalta mutta aika harvakseltaan.
Ja kohta 2½kk postinjakohommia.
Aijoo ja teininä tuli tehtyä ehkä vuoden verran mainosten jakoa.

Niin harvakseltaan olevia töitä että paha laskea noita yhteen että paljonko noista nyt tulisi :D Jokunen vuosi kait jos kaikki ynnäilisi yhteen.

Koulutus merkonomi + yo, nyt alotan opiskelemaan bio-ja kemiantekniikkaa. Ei vielä lapsia. Ikä 23v kohta.

Yhteistyössä