paljonko sinulla menee veroa äitiyspäivärahasta?

rv28
Voi olla alle 20% jos lasketat sosiaalietuudelle lasketun verokortin itsellesi verotoimistossa. Ei sitä kannata jättää sen alle, jos se ei todellisuudessa jää. Mutta itselläni se jää alle, koska siihen huomioidaan asuntolainan korotkin. Jos niitä ei ole niin silloin tuskin riittää alle 20%... ellei sit oo minimillä mutta muuten.
 
-M-
Tarviiko sille tehdä siis mitään? Minä sain verokortin ja prosentti on laskettu 13,5 mutta sillähän ei ole mitään tekemistä kelanetuuksien kanssa. Työssäkin nostin sen yli kahteenkymmeneen. Mutta nyt ei siis tarvitse tehdä mitään? Jään äitiyslomalle ensi kuun alussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja -M-:
Tarviiko sille tehdä siis mitään? Minä sain verokortin ja prosentti on laskettu 13,5 mutta sillähän ei ole mitään tekemistä kelanetuuksien kanssa. Työssäkin nostin sen yli kahteenkymmeneen. Mutta nyt ei siis tarvitse tehdä mitään? Jään äitiyslomalle ensi kuun alussa.
emmäkään tiiä,mulla oli kortin mukaan laskettu prosentti 11.
 
mulla menee 9prossaa,voi hakea sen muutosverokortin jos haluaa.siis kelalle erikseen muutosveriokortti ja jos saa työnantajalta esim. lomarahoja niin sinne sittens e postissa tullut..jos oon oikein ymmärtäny?
 

Yhteistyössä