paljonko saitte asuntolainaa ja paljonko teillä on tuloja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kun laina otettiin olin minimikotihoidontuella, miehen käteenjäävät tulot n. 3000e, lainaa saatiin 157000e . Tosin menin töihin itse pari kuukautta lainan oton jälkeen ja yhteiset tulot ovat n. 4500e

me otettiin 95000e(kämppä maksoi n.190000) lainaa ja tulot oli yhteensä n.3000e(käteen) ja 25v/lyhennys asunnosta yhteensä 1300e.Tosin mies oli yrittäjä joten palkkakin nostettiin mitämilloinkin :)

Me saatiin 100 000e noin 4000e:n tuloilla. Laina-aika 25 v. Tosin maksetaan aika vähä kuukaudessa, vois ehkä enemmänkin lyhentää mutta jääpähän kaikkeen muuhunkin rahaa =)

Tjaa otettiinkohan jotain 400 000mk ja nyt jäljellä jotain 60 000e...

Kuulostaa NIIIIN paljon pienemmältä että... Ja vasta TÄNÄ vuonna maksetaan kunnolla sitä pois, kun oon töissä ym. :ashamed:

Ai joo ja tuloina oli vaan miehen keskivertoa alempi palkka ja mun työttömyyskorvaus silloin joskus. :xmas: =)

meillä lainaa otettaessa taisi olla n.250.000 euroa, tulot tuolloin sisältäen lapsilisän ja elarin olivat n. 6300 brutto. Tiedettiin, että tulot tuosta nousevat, kun rupean tekemään täyttä työviikkoa n. 5-600 euroa. Nyt bruttotulot ovatkin jo reilusti isommat.

n.85 000e otetaan lainaa ja tulot miehellä 12.5e/h ja mulla tulee olemaan 10e/h ens kuusta lähtien. Oltais saatu n.120 000e noilla miehen tuloilla plus mun työkkärirahalla (sain tiedon työstä myöhemmin) lainaa mutta ei uskalleta niin suurta ottaa.

Yhteistyössä