V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:kaippa se tulorajojen puitteissa menee.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Eli jos vien yksityiselle lapsen hoitoon ja teen vaik. 30h./vko. niin en saa kodonhoidontukea?
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Ooo, jees...Eli saan tuet vaik tekisin töitäjees
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Eli jos vien yksityiselle lapsen hoitoon ja teen vaik. 30h./vko. niin en saa kodonhoidontukea?
Alkuperäinen kirjoittaja suski:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Eli jos vien yksityiselle lapsen hoitoon ja teen vaik. 30h./vko. niin en saa kodonhoidontukea?
Jos viet yksityiselle hoitajalle lapsen hoitoon, niin et saa enää kotihoidontukea vaan yksityisen hoidon tukea.
Alkuperäinen kirjoittaja suski:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Eli jos vien yksityiselle lapsen hoitoon ja teen vaik. 30h./vko. niin en saa kodonhoidontukea?
Jos viet yksityiselle hoitajalle lapsen hoitoon, niin et saa enää kotihoidontukea vaan yksityisen hoidon tukea.
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:Alkuperäinen kirjoittaja suski:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Eli jos vien yksityiselle lapsen hoitoon ja teen vaik. 30h./vko. niin en saa kodonhoidontukea?
Jos lapsi on alle 3 v tuen (kotihoidotuki/yksityisen hoidon tuki) voi valita itse!
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:Alkuperäinen kirjoittaja suski:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Eli jos vien yksityiselle lapsen hoitoon ja teen vaik. 30h./vko. niin en saa kodonhoidontukea?
Jos lapsi on alle 3 v tuen (kotihoidotuki/yksityisen hoidon tuki) voi valita itse!
Niin et eikös mun ois kannatavampaa pitää toi kodonh.tuki...