Paljonko pyydätte lasten toppapuvuista kirppiksellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirppikselle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirppikselle

Vieras
Mulla on lego Wearin Jakob-toppapuku 86 cm, vajaan talven käytetty kakkospukuna ja on kuin uusi. Mitä sellaiset kannattaisi pyytää?

Näkee välillä ihan huimia hintoja ihan ns ei merkkituotteestakin niin ei oikein tiedä miten hinnoittelisin tuon.

Tuota kokoa on aika paljon hyväkuntoisena, joten siitä ei todennäköisesti saa yhtä hyvin kuin isommista hyväkuntoisista. Itse katselisin mitä muilla on tarjolla ja hinnottelisin sen mukaan. Jos myynnissä on huonoa tavaraa kalliilla, voit laittaa enemmän hinnaksi kuin jos tavara on hyvää ja halpaa.

Mä olen ostanut ulkohaalareita käytettynä hintaan 6-65€. Joskus käy ihan mieletön flaksi ja löytää tuliterän näköisen Reimatecin 6 eurolla (kuten kerran löysin), mutta joskus sitä joutuu sitten pulittamaan sen 65€ ihanasta Cupcaken toppapuvusta, jonka nyt vain sattuu h-a-l-u-a-m-a-a-n :D

Mä olen edullisimmillaan myynyt pukuja 10 eurolla, kalleimmillaan muistaakseni 60€ sis. postit, eli sain itse puvusta noin 53 euroa. Ja myyn siis vain todella hyväkuntoisia pukuja...vähänkin reissussa rähjääntyneet (tummaa tahraa eism.) annan pois, jos joku vaan huolii. Ja aina on ottaja löytynyt.

Mä olen ostanut ulkohaalareita käytettynä hintaan 6-65€. Joskus käy ihan mieletön flaksi ja löytää tuliterän näköisen Reimatecin 6 eurolla (kuten kerran löysin), mutta joskus sitä joutuu sitten pulittamaan sen 65€ ihanasta Cupcaken toppapuvusta, jonka nyt vain sattuu h-a-l-u-a-m-a-a-n :D

Mä olen edullisimmillaan myynyt pukuja 10 eurolla, kalleimmillaan muistaakseni 60€ sis. postit, eli sain itse puvusta noin 53 euroa. Ja myyn siis vain todella hyväkuntoisia pukuja...vähänkin reissussa rähjääntyneet (tummaa tahraa eism.) annan pois, jos joku vaan huolii. Ja aina on ottaja löytynyt.

Mulla on ihan sama systeemi tuon vaatteiden kunnon suhteen. Itse en osta huonoa enkä tahraista niin en myöskään sellaista myy.

Kaikki vaatteet mitä myyn on tosi hyväkuntoisia mitä itsekkin voisin ostaa.
Mulla on vielä lasten vaatteisen suhtee rima aikas korkealla.

Liian halvallakaan kyllä ei mene....ite pyörittelin vasta kirpparilla 86cm reimatecin haalaria joka päällisin puolin oli tosi siisti ei ollu kulumia tmv. Hinta oli 5€,vaikee vaan uskoa että joku yksinkertaisesti vaan haluis päästä eroon ....pyörittelin ja testailin vetoketjut ym mutta jätin ottamatta(varsinaista tarvetta ei oo,mutta ku ois halvalla saanu :D )

Mää en koskaan osta yli 10€ haalaria kirpparilta, meiltä päin kyllä löytyy usein tosi hyväkuntoisia esim. reimatec jollain 10€, välillä jopa 5€ ja ne menee heti, sitten on niitä jotka pyytää 20€ niin kun käyn kerran viikossa kirpparilla niin kyllä nuo siellä roikkuvat seuraavallakin viikolla vielä. Huuto.netissä saa paremman hinnan kun kirpparilla.

Mulla on Didriksons kaksiosainen toppapuku myös, henkselihousuilla. Mitähän siitä vois pyyttää? Onko samaa hintaa legon kanssa
Tämä vastaa uutta koska tais olla kerran päällä kun oli nafti heti alkuun

Mä myin reimatecin välikausihaalarin (muutaman kerran käytetty, eli ei mitään kulumia) 10 eurolla ja kyllä sitä moni asiakas hipelöi, mutta meni vasta toiseks viimeisenä myyntipäivänä kaupaksi. Mutta tiesin että menee kun niin moni oli siitä kiinnostunut. Jännä et toi 10 euroa oli kuitenkin siinä rajalla onko liikaa. Remun yms. toppahaalareita myin 7 eurolla ja heti meni.

Mulla on tosiaan rajana tuo 10 euroa noissa kirppisvaatteissa eli usein toppavaatteissa, takeissa. En kehtaa pyytää enempää. Näkee kyllä paljon, että pyydetään esim. H&M takeista 25e, joka maksoi uutena 50 euroa ja nyt siitä puuttui vielä nappi. Mitä järkeä?

Hirveitä hintoja!

Missä tuollaisia maksetaan?

Just oli kirpparipöytä mulla ja käyttämätön ja siis täysin virheetön tyttöjen Luhdan toppatakki ei mennyt 5 eurolla. Ehkä aika oli huono. Kokeilen myöhemmin syksyllä uudelleen.

[QUOTE="vieras";28900742]Hirveitä hintoja!

Missä tuollaisia maksetaan?

Just oli kirpparipöytä mulla ja käyttämätön ja siis täysin virheetön tyttöjen Luhdan toppatakki ei mennyt 5 eurolla. Ehkä aika oli huono. Kokeilen myöhemmin syksyllä uudelleen.[/QUOTE]

Just möin paikallisella nettikirppiksella erittäin hyväkuntoisen vauvakoon molo kids haalarin ja hatun 55 eurolla. Meni heti, kun laitoin myyntiin, jonottajiakin oli. En tosiaan myy puoli ilmaiseksi130 euron haalaria! Hakekoot Peuhun Tarjoustalosta.

Mä tein juuri elämäni halvimman toppapukuostoksen. Remun haalari koossa 98 cm, ollut käytössä yhden talven, ei kulumaa, hinta 3€.

Kaveri soitteli ihan muissa asioissa ja kertoi menevänsä huomenna kirppikselle myymään. Kyselin heti, joskos heillä olisi meidän pienimmille sopivia toppavaatteita, jotka hän on myymässä pois ja olihan niitä. Ja sen hinnan sanoin maksavani, mitä hän niistä kirppikselläkin ajatteli pyytää, eli ei ole "kaverialennusta" mukana. Eikä näillä hinnoin tarvitsekaan olla :)

Yhteistyössä