Paljonko puudutuspiikki maksaa kunnallisella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Laama

Jäsen
15.12.2014
586
5
18
Muistaisiko joku paljonkos tuon puudutusaineen hinta suurinpiirtein kunnallisella oli per piikki? Yleensä olen jättänyt pois kun yläleuassa tarvitsee kaksi piikkiä per paikattava hammas, mutta nyt on häikkää alahampaissa ja niissä saa tämän kivan alennuksen, kun koko alaleuan puolikas puutuu vain yhdellä piikillä leukaperiin :D

Ja juu, saahan sitä siinä tuolissakin kysyttyä mutta mietin tässä etukäteen millaiseen paukkuun varautuisin.

Muistaisiko joku paljonkos tuon puudutusaineen hinta suurinpiirtein kunnallisella oli per piikki? Yleensä olen jättänyt pois kun yläleuassa tarvitsee kaksi piikkiä per paikattava hammas, mutta nyt on häikkää alahampaissa ja niissä saa tämän kivan alennuksen, kun koko alaleuan puolikas puutuu vain yhdellä piikillä leukaperiin :D

Ja juu, saahan sitä siinä tuolissakin kysyttyä mutta mietin tässä etukäteen millaiseen paukkuun varautuisin.
Hammashoidon asiakasmaksut [Tampereen kaupunki - Terveyspalvelut - Hammashoito]
Puudutus 6,60 euroa

Ai se olikin noin vähän? Minulle oli jäänyt edellisestä puudutuskerrasta muistikuva että olisi maksanut jopa 20 euroa. Olisikohan silloin tullut niitä piikkejäkin sitten useampi.

Yhteistyössä