Paljonko pulitat kampaajalla käynnistäsi

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Välillä käyn kahden viikon välein ja välillä oa paljon pidempiä taukoja. Jos otan vaan värin ja leikkauksen, se on n. 85? jos sitten lisäksi vielä vaikka pidennykset, niin hinta nousee huomattavasti...
 
Leikkaus on 27? ja värin kanssa muutaman kympin enempi:whistle: Parin kuukauden välein käyn vuorotellen leikkauttamassa ja leikkauttamassa+värin otattamassa. Helmikuussa ois tarve taas mennä leikkaukseen ja värjäykseen.
 
Zoe-F
Käyn ehkä kerta tai kaks vuoteen. Riippuu vähän, jos on lyhyemmät niin useammin.
Pelkkä pesu ja leikkaus ja laitto.
Maksaa noin 35-40? Hairstoressa.
Värjään itse. (Pari kertaa on kampaajakin värjännyt, mutta ne värit eivät ole pysyneet)
Melkein 20 vuotta täti tai toinen leikkasi, että en ole käynyt kampaajalla edes kymmentä kertaa.
 
Mun kaveri on kotiäitinä oleva kampaaja ja hän leikkaa ja värjää ilmaiseksi. Itse maksan värit ja yleensä vien hänelle jotain kiitokseksi, tyyliin jäätelöpaketin ja kahvipaketin, keksejä, kakun, kukkia tms.
 
Toissa viikolla maksoin vähän päälle 100?, leikkaus ja värjäys.

Tavallisesti 42? pelkkä leikkaus. Leikkaukseen kuuluu myös pesu ja muotoilu, eihän sitä voi pesemättä leikata, saatikka lähteä moutoilematta pois kampaajalta.

Käyn n joka kolmas kuukausi, joskus on venynyt pidempään. Vaan nyt aion köydä joka toinen kuukausi kun on lyhempi malli.
 
TYöäiti
Nyt on ollut jo piiiitkä aika väliä. Mutta ennen kävin ottamassa erikoispermanentin kaksi kertaa vuodessa. Noin 250e laaki (permis, leikkaus, lisät, hoidot ja purkki mömmöjä hiuksiin)
 

Yhteistyössä