Paljonko pitäs varata rahaa? Arvioita, kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Kahdeksi viikoksi pitäisi osaa maito, jugurtti, kurkku, leikkele ja leipä täydennykset. Samoin ehkä kerran shampoota, hoitoainetta ja vessapaperia. Sitten vielä kaksi karkkipäivää + saunalimut. Ja nämä siis pitäisi ostaa 2 aikuiselle ja 2 lapselle, jotka päivisin töissä / koulussa.

shampoot ja hoitoaine on yhteensä 6? wc paperin saa 4?
maitoon menee n.1,70 1,5 litraa riippuu paljon kulutatte. itse en juo maitoo.
yogurtti kannataa ostaa niissä litrasissa purkeissa,on vissiin 1?kpl saunalimuiksi varmaan riittää 1,5 litran pullo per ilta? eli kaksi pulloo colaa maksaa varmaan 5? karkkien hinnoista en kyllä tiä... leipää meillä ei paljoa mene mutta jos ostaa 4 pussia fazerin puikuloita ni se on yht. noin 10? kurkkuja kaks on n.4? ja leikkeleet riippuen mitä käyttää..meillä on ollu hk:n kevytlauantaita ja se on 1?kpl ja kai niitä saa sit heti kolme ostaa... näin mä veikkaisin...=) 40? ni ainakin nää saa..

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:

:o :o Ja mie itse arvelin, että vähintään 100 ?..

50e riittää varmasti hyvinkin. Esimerkiksi nyt oli tarjouksessa 8purkkia jogurttia 2eurolla, tuollaisa ostat j sitten on monesti makkara paketteja 2/3 esim 5e..Kerralla kun ostaa paljon niin voi samalla vähän sumplia ettei menis niin paljoa rahaa =)

Yhteistyössä