V
"vieras"
Vieras
Eilen olen aloitellut puhaltelmaan lääkkeen kanssa. Lääkkeeksi sain ventoline diskusta, 60x200 on annos.
Illalla parhaaksi lukemaksi ennen lääkettä sain 450 ja lääkkeen oton jälkeen (20min) paras lukema oli 470.
Lääkäri kyllä sanoi että uskoo/luulee ettei ilta lukema tule edes muuttumaan ellei keuhkokapasiteettini ole suuri.
Ja illalla siis otin tuota lääkettä ekaa kertaa henkoset enkä tainnut ihan oikein osata sitä tehdä, kun osa jäi pyörimään tohon kielelle.
Noh kuitenkin...
aamulla sitten taas paras lukema ennen lääkettä oli 360.
Ja lääkkeen oton jälkeen 470.
Mihin nämä luvut nyt viittaavat?
Sain eilen niin paljon kerralla infoa että osa meni kyllä ihan ohi ja unohtui.
Ja sitten niistä sivuvaikutuksista.. kaunko ne jatkuu? Aina lääkkeen oton yhetydessä? Vai kuuluuko vain aloitukseen?
Minulla siis esiintyy käsien ja jalkojen vapinaa. Jaloissa ei niin paha, mut kädet väpättää kyllä.
Illalla sydänkin saattoi lyödä pari ylimääräistä, mutta se meni nopeaan ohi.
Häiritsevintä on siis tuo vapina.
Illalla parhaaksi lukemaksi ennen lääkettä sain 450 ja lääkkeen oton jälkeen (20min) paras lukema oli 470.
Lääkäri kyllä sanoi että uskoo/luulee ettei ilta lukema tule edes muuttumaan ellei keuhkokapasiteettini ole suuri.
Ja illalla siis otin tuota lääkettä ekaa kertaa henkoset enkä tainnut ihan oikein osata sitä tehdä, kun osa jäi pyörimään tohon kielelle.
Noh kuitenkin...
aamulla sitten taas paras lukema ennen lääkettä oli 360.
Ja lääkkeen oton jälkeen 470.
Mihin nämä luvut nyt viittaavat?
Sain eilen niin paljon kerralla infoa että osa meni kyllä ihan ohi ja unohtui.
Ja sitten niistä sivuvaikutuksista.. kaunko ne jatkuu? Aina lääkkeen oton yhetydessä? Vai kuuluuko vain aloitukseen?
Minulla siis esiintyy käsien ja jalkojen vapinaa. Jaloissa ei niin paha, mut kädet väpättää kyllä.
Illalla sydänkin saattoi lyödä pari ylimääräistä, mutta se meni nopeaan ohi.
Häiritsevintä on siis tuo vapina.