Paljonko pistät kuukaudessa rahaa palamaan vaateisiin?

• Viestiketjun aloittaja "lumikki80"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Keskimäärin varmaan sellainen 25e/kk. Välillä menee kuukausia, että en osta mitään,ja sitten teen isomman tilauksen (n. 100e) postimyynnistä. Kaupasta harvoin ostan, kirppareiltakin löydän lähinnä lapsille.

En osta montaa "samaa", eli esim takkeja ei ole kuin 2 kesätakkia ja 2 talvitakkia. Kenkiäkään ei hurjasti ole. Tykkään että on helpompi valita mitä pukee päälle, kun ei ole liikaa valinnanvaraa kaapissa :D

njkn
0-300e, riippuu tosi paljon. Joskus en osta mitään ja joskus tulee ostettua hirvee kasa uusia vaatteita tai sit pari vähän kalliiimpaa tuotetta ( mut jotka sit ainakin kestää pitkän aikaa :) )

Mulla on kaapissa niin paljon mukavia vaatteita, etten joka kuukausi osta mitään. Kiertelen paljon kirppareita ja aina silloin tällöin jotain ostelen, mutta varmaan alle kympin jää keski hinta, vaikka kaikki kengätkin lasketaan mukaan. Kengät mainitsin siksi, että ne saatan ostaa uutena ja yleensä jotkut hyvälaatuiset alesta, joita käytän ainakin 10 vuotta.

Niin ja jos kaikki ostamani vaatteet lasketaan niin voi mennä helposti satanen tai satasiakin kuussa. Mutta esim. nuorimmalle ostetuista vaatteista usein saan rahani käytön jälkeen takaisin myymällä ne.

Viimeksi muokattu:
Ai kauhia. Välillä menee viikkoja tai kuukausia etten osta mitään itselle. Nyt olen ostanut tennarit itselle ja pojalle (59 e + 49 e), käynyt kampaajalla ekaa kertaa tänä vuonna (119 e), ostanut Marimekon alemekon (n. 80 e) sekä tänään täydensin laihaa kesävaatevarastoa noin 150 eurolla halpaketjuliikkeissä, peräti 9 vaatekappaletta (OHO!). Lisäksi olen huudellut pienelle vaatteita nettikirppareilta ja ostin tänään sillekin satasella kesävaatetta kaupasta.

Eli sen kerran kun mamma pääsee kahdeksi tunniksi yksin kaupoille (muutaman kerran vuodessa) niin se heittäytyy aivan hurjaksi. Nyt hirvittää itseäkin, mutta onneksi pe tuli lomarahat... *Kiristää pussin suun taas tiukasti kiinni*...

Yhteistyössä