Paljonko painoa pudonnut synnytyksen jälkeen

Painoa tuli raskausaikana +22kg, joista -11 lähtenyt! Tyttö huomenna 3 viikkoa. Tosin en ole yhtään nyt katsonut mitä olen suuhun laittanut, kun haluan imettää mahdollisimman kauan. Ja onhan tässä aikaa laihduttaa sitten myöhemminkin... En ota stressiä, kun esikoisestakin meni 6 kuukautta ja olin takaisin lähtöpainossa. kesään on hyvä tähdätä... Ei kiirettä. :D
 
Painoa tuli n. 13 kg raskauden aikana, jotka jäivät sairaalaan. Viikon kuluttua synnytyksestä olin -3 kg ja nyt, melkein 4kk myöhemmin lähtöpainosta -6 kg. Imetin alle kuukauden... Jotenkin ei vain ehdi/jaksa syödä säännöllisesti kun meillä on tuo "hiukan vaativampi vauva" niinkuin neuvolassa totesivat... Ei paljoa tee mieli mennä jääkaapille kun tyttö on hetken rauhassa/nukkuu.
 
Painoa tuli 21kg ja nyt kaikki lähtenyt ja synnytyksestä 4kk ja 9 päivää. Sairaalaan jäi 10kg ja loput on tippunu nyt imetyksen ansiosta. Liikkunu oon sillon ku oon jaksanu (2kk noin 2krt, viikossa), kattonu oon mitä syön mutta on tullut myös herkuteltua.
 
Raskusaikana tuli +17 kg, joista -13 lähti jo ekana kahtena viikkona (turvotusta ja lapsi...), nyt vauva on 3 kk ja kiloja yhteensä -17, eli periaattessa alkutilassa - tosin liikakiloja on ja sais tippua vieläkin. En ole laihduttanut, syönyt nameja yms - mutta imetän..
Ihme ja kumma, vaikka ikääkin on niin näin on tippuneet ...

papu
 
Kyllä joillakin on helppoa, olisipa itselläkin noin hyvä tuuri/aineenvaihdunta =)
Painoa tuli yli 20kg, joista n 8 jäi sairaalaan. Puoleen vuoteen ei lähtenyt kuin pari hassua kiloa vaikka mitä teki ja imetin ihan täysin. Sitten puolen vuoden jälkeen tippui ihan itsekseen 8kg ja vieläkin n 5kg jäljellä ja typy jo yli 9kk.

Että no hätä, toivossa elän että loputkin vielä tippuu kun imetystä vähennetään.
 
Mulla tuli ootos aikana 13 kiloa ja kaikki lähti muutamassa viikossa synnytyksestä, mutta nyt ovat palanneet kaikki takaisin ja vauveli nyt 6kk!!!
Ku ei oo viihtiny/jaksanu kattoo mitä suuhunsa laittaa ja imetyksen aikana oli aina nälkä, nyt kuitenkin laihis menossa, jospa ne kilot lähtis nyt pysyvästi pois, hitaasti, mutta varmasti :D
 
Esikoisesta tuli melkein 19kg ja ne lähti 2kk:ssa.
Kuopuksesta tuli 14kg ja se lähti 1kk:ssa(10kg jäi sairaalaan :eek: ) ja siitä lähteny vanhaa rasvaa vielä 10kg lisää :flower: :D :) mutta imetyksen lisäksi syynä putoamiseen on sairastettu sappikivitauti ja hurja dieetti.
 
Suurinosa raskauskiloista (n. 7kg) jäi sairaalaan ja nyt oon 7kk imettäny, joista 5 ja 1/2 täysimetyksellä ja paino on pudonnut 3kg raskautta edeltäneestä painostani. En ole mitenkään yrittänyt laihtua, joten kilot on lähtenyt pelkästään imetyksellä
 
raskaus aikana painoo tuli n.10 kiloa joista kaikki jäi laitokselle..nyt painan 10 kiloo vähemmän mitä rupesin oottamaan..mut on kyllä varaa mistä pudottaakki..nyt on paino jämähtäny ja kesäksi pitäis saada vielä 10kiloo pois :D kova homma edessä..saa nähä kykeneekö :LOL:
 
Mä olen vielä odottava, mut muakin alkoi masentaa tää pino. Edellisen kans jäi 20 kg:ta 10 kg pyörimään vuodeksi, kunnes sain ne pois. Nyt en tiiä miten käy. Tosin edellisen raskauden jälkeen meni polvilumpio sijoiltaan just kun olin salin makuun päässyt, mut anyway. Tää on hyvä keino hankkia itselleen kunnon masennus. :D
 
Painoa tuli raskausaikana 8 kg, joista 4,5 kg jäi laitokselle. Nyt ollaan 5kk oltu täysimetyksellä, eikä paino ole tippunut grammaakaan, eli vieläkin nuo 3,5 kg "ylimääräistä" :(. Eli täällä myös yksi jolla täysimetys ei ole vaikuttanut omaan painoon millään tavalla... :/
 
Painoa tuli raskausaikana 11 kg. Sairaalaan jäi vain pari kiloa (vaikka vauva oli jo itsessään yli 4 kg) kun olin tiputuksen ja lääkkeiden (paha repeämä ja sen korjaus) takia vielä pahemmin turvoksissa kuin synnyttämään mennessä. Nyt kun synnytyksestä on 4,5 kk on painoa pudonnut 16 kg, eli raskauskilojen lisäksi 5 kg. Tuntuu että koko ajan olen syömässä kun on koko ajan nälkä, kun ison vauvan imetys ja 2,5 v esikoisen kanssa touhuaminen pitävät huolen energiankulutuksesta. Eli todellakaan en ole edes yrittänyt laihduttaa.

Esikoisen raskausaikana painoa tuli noin 14 kg, joista puolet jäi jo sairaalaan. 4 kk:n täysimetyksen aikana putosi paria kiloa lukuunottamatta kaikki raskauskilot ja ne pari viimeistä sitten kun pääsin taas kunnolla jatkamaan liikuntaharrastuksiani.
 
Mulle kiloja tuli ainakin 25 raskauden aikana ja nyt saatu/lähtenyt pois ainakin 21kg! Eikä mitään hirveetä "laihduttamista" ole ollut, vähän kun katson mitä syön ja liikun sen mitä ehdin (jumpat, kuntosali jne..). Imetys on ollut osittaisimetystä ja nyt loppunut kokonaan, siis ihan äsken lopetin.

ONKO MUILLA SILTI VIELÄ MAHA "PÖMPPIS" vaikka kilot olisivatkin melkein lähteneet? Ja vaikka tuntuu, että vatsalihakset on aika hyvässä kunnossa, niin silti maha on etenkin iltaisin ihan "taikinamainen" lössö... :LOL: Ja siis olen ihan normaalipainoinen, BMI 21.5. Onko se vaan vielä sitä, että kudokset eivät ole palautuneet? Synnytyksestä aikaa reilu 5kk.
 

Yhteistyössä