Paljonko paino voi tippua kuukaudessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nekku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nekku"

Vieras
Olen nyt ollut viikon go fat go -dieetillä. tarkoitus on vielä jatkaa kolme viikkoa. Osaako joku arvioida, paljonko paino voi kuukauden aikana laskea. Lähtöpaino 70kg ja pituus 165cm.

En tiedä paljonko noilla dieettiohjelmilla saa putomaan, mutta mulla on nyt stressaavan elämäntilanteen takia kuukaudessa tippunut 7kg. Lähtöpaino oli 61kg. Pituutta 158cm.

Oho, tuo on kyllä todella huima pudotus noin alhaisesta lähtöpainosta.

Itselläni siis raskauskiloja. Normaalipaino 62kg. Aikaisemmissa raskauksissa olen hiljalleen painonvartioiden pisteillä tiputtanut painon. Nyt tuli äkkistartti, kun sain kutsun siskon salamahäihin ja aikaa mahtua johonkin juhlamekkoon 1kk. En uuttakaan viitsisi ostaa normaalista poikkeavalle painolle. Noiden häiden jälkeen sitten ajattelin olla pisteillä, kunnes paino normaali.

Oho, tuo on kyllä todella huima pudotus noin alhaisesta lähtöpainosta.

Itselläni siis raskauskiloja. Normaalipaino 62kg. Aikaisemmissa raskauksissa olen hiljalleen painonvartioiden pisteillä tiputtanut painon. Nyt tuli äkkistartti, kun sain kutsun siskon salamahäihin ja aikaa mahtua johonkin juhlamekkoon 1kk. En uuttakaan viitsisi ostaa normaalista poikkeavalle painolle. Noiden häiden jälkeen sitten ajattelin olla pisteillä, kunnes paino normaali.

En oo ihan tyytyväinen. Siis liikaa pudonnut lyhyessä ajassa.. Ärsyttävintä on kun kaikki huomauttelee! "Muistatko syödä, onko kaikki hyvin, näytät kuihtuneelta" jne.
No hitto, tervetuloo tähän tilanteeseen! Mielelläni minäkin olisin painoa tiputtanut järkevästi jos olisin nähnyt siihen aihetta.

Yhteistyössä