Paljonko painatte ja miten se paino on päässyt kertymään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lulu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noin 66 kiloa tällä hetkellä ja turhat kilot olen kasvattanut toissakesänä mansikka-lime, ja viime kesänä ihan tavallisella siiderillä. :xmas:

Tänä kesänä ne katoavat eikä takaisin oo asiaa!

Mä painan 69 kiloa, pituutta 155 senttiä. Parikymppisenä mun "normaalipaino" oli noin 50 kiloa. 55 kiloon nousin kliseisesti naimisiin mentyäni (joo, olen just se nainen joka lihosi parisuhteessa..) ja loput tuli sitten raskauden mukana. Lääkäri kovasti varoitteli mulle, että kannattaa vielä parikymppisenä pudottaa nuo kilot pois kun ruoansulatus hidastuu vaan vuosien myötä, mutta laiska olin ja olen edelleen.

162/56, lihoin kahden viimeisen raskauden aikana, kun en vain huolehtinut liikunnasta tarpeeksi. Olen pudottanut nyt 5kg, 8kiloa jäljellä niin olen entisissä mitoissani. Tiukassa ovat :/

20kg ylimääräistä. Liikun kolme-neljä kertaa viikossa reippaan tunnin kävelylenkin, syön kolme kertaa päivässä, aika paljon kasviksia ja marjoja, vähän lihaa, mutta mun kropalle vieläkin liikaa hiilareita. Järkky stressi, univaikeudet yms on sekoittaneet mun metabolian ihan tyystin, ja turhaudun kun paino ei laske vaikka ihan oikeasti syön saman verran kuin samanpituinen kaverini, joka hoikka, likkuu saman verran myös (liikutaan yhdessä, on vielä laiskempi kuin minä..). Syön taatusti liikaa, mutta oikeasti en mitään ruokavuoria. Hiilaritasapainoa täytyy säätää, syön suhteessa varmasti väärin sokeria ja rasvaa. Huokaus.

noin kymmenen vuotta sitten painoin 64 kg (pituutta 178). Nyt näyttää vaaka 118 kg.Eli olen melkein tuplannut painoni.

Aloitin kymmenen vuotta sitten kehonrakennuksen ja se lähti ihan kiitettävästi käyntiin. Lihasta kertyi parissa vuodessa omasta mielestä kiitettävästi. Sitte ajoin epähuomiossa suojatielle auton eteen ja toinen käsi parista kohdasta poikki, polvi rikki ja sääriluu poikki. Tästä lähti sitten kuntoutusjakso, jonka aikana lähti hiljalleen painoa kertymään. Sen jälkeen kävin kyllä salilla, mutta kipinä kehonrakennukseen jäi. Muutama vuosi sitte totesin olevani raskaana Raskauskiloja kertyi +20. Loput kilot ovatkin sitten kertyneet hiljalleen tahattomasta herkuttelusta.

Mies on yrittänyt patistaa liikkumaan, mutta minua on alkanut enemmänkin vain vituttamaan jatkuva "äidin ilta" ehdottelu. Loputkin liikkumisilot jääneet kun joka paikassa törmää arvosteluun ulkonäöstä.

Yhteistyössä