Paljonko painatte ja miten se paino on päässyt kertymään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lulu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Painoindeksini on tällä hetkellä 24,8. Pahimmillaan se on ollut 29,8. Syömällä ja liikkumattomuudella on kerätty ja nyt päästy eroon syömistä vähentämällä ja liikuntaa lisäämällä. Haluaisin päästä eroon vielä kolmesta kilosta. Tällöin BMI olisi 23,8 ja se minusta olisi ihan sopiva ikäiselleni naiselle.

Lihoin noin 30kg vajaassa vuodessa, ihan syömällä. Ylipainoisista vain prosentilla on tutkimusten mukaan kyse jostain sairaudesta tms mille ei voi mitään. Omat kilot tuli suuren elämänmuutoksen jälkeen, nyt tritän päästä kiloista eroon. Sillä se lähtee kun millä on tullutkin. Lihavat sanovat aina etteivät ymmärrä miten paino vaan nousee kun he ei muka koskaan edes syö mitään... Joopajoo....

Painan 65kg (pituutta on 173cm) ikää on nyt 36. Paino hiipi opiskeluaikoina pikkuhiljaa ylöspäin (painoin 19-vuotiaana 58kg) mutta on ollut viimeiset 10 vuotta tuon saman 64-66. En ole tehnyt mitään ihmeellistä asian eteen. Liikun kohtuullisesti ihan vaan arkiliikuntana mm. pyöräilen työmatkat (8km) lähes ympäri vuoden, syön paljon makeisia ja hedelmiä, kanaa ja maitotuotteita. Vältän light-valmisteita, noita sokerittomia ja rasvattomia keinovirityksiä Ennen treenasin 5 iltana viikossa, nykyään ehdin salille vain kerta viikkoon.
Ihan maalaisjärjellä mennään, trendihömpötyksiä vältelleen ja ihan hyvin näyttää toimivan. Kroppa on kuosissa ja kaikki arvot kohdallaan.

Painoindeksi on jotain 20-21 eli palstan mukaan liikaa ja ihan syömällä on saavutettu. Oon helvetin perso suklaalle, suolaisille ja makeille herkuille ja ruoalle ylipäänsä. Joskus pitää sit pitää salaattipäiviä, etten ihan leviä käsiin.

Alkuperäinen kirjoittaja yhäri;24605946:
Painan 65kg (pituutta on 173cm) ikää on nyt 36. Paino hiipi opiskeluaikoina pikkuhiljaa ylöspäin (painoin 19-vuotiaana 58kg) mutta on ollut viimeiset 10 vuotta tuon saman 64-66. En ole tehnyt mitään ihmeellistä asian eteen. Liikun kohtuullisesti ihan vaan arkiliikuntana mm. pyöräilen työmatkat (8km) lähes ympäri vuoden, syön paljon makeisia ja hedelmiä, kanaa ja maitotuotteita. Vältän light-valmisteita, noita sokerittomia ja rasvattomia keinovirityksiä Ennen treenasin 5 iltana viikossa, nykyään ehdin salille vain kerta viikkoon.
Ihan maalaisjärjellä mennään, trendihömpötyksiä vältelleen ja ihan hyvin näyttää toimivan. Kroppa on kuosissa ja kaikki arvot kohdallaan.

Lisätäänpä tuohon se että kyllä tämäkin tyttö osaa lihoa ja myös nopeasti. lukiossa kävin vaihdossa usa:ssa ja lihoin alle puolessa vuodessa 65kg ->74kg syömällä kuten "alkuasukkaat" eli valtavia annoksia roskaruokaa + lopettamalla kaiken liikunnan. Samalla reissulla pudotin painoa seuraavan puolen vuoden aikana 74kg -> 58kg palaamalla suomalaisiin annoskokoihin ja lisäämällä liikuntaa.

Painoa on 52kg, eikä sitä ole siis päässyt kertymään oikein mitenkään. Mitään en koskaan ikinä ole painoni eteen tehnyt.
Enkä mä muuten usko siihen, että "raskauskilot ei vaan lähde". Kyllä ne lähtee, mikäli niiden kertyminen oikeesti liittyy raskauteen.

nyt 118kg, korkeimmillaan 127kg.
Kertyivät vuosien saatossa, ensin e-pillereistä 10kg, sit tupakoinnin lopettamisesta toiset 10kg, raskauskilot jäi kaikkia ja sen jälkeen tuli viel 20kg ihan siitä ku söi miten sattui ja ei liikkunut oikeastaan yhtään.
Nyt tosiaan saanut -9kg pois ja ihan liikunnalla, sekä ruokatottumuksia muuttamalla.

Painoa 72kg, lähtötilanne kolme viikkoa sitten 75kg ja pituutta huimat 155cm. Tavoitepaino alle 60, 55 painoin kun olin nuori ja nätti ts super kunnossa eli en ole mikään simpsakka vaan aika lihaksikas mutta pieni.

Takana 2 lasta kolmessa vuodessa ja lohtusyömistä viitisen vuotta jotka on tehneet tehtävänsä varsinkin kun liikunta jäi kokonaan ensimmäisen raskauden puoli välissä.

Nyt lisännyt liikuntaa ja syönyt pienempiä annoksia sekä rajottanut herkkuja.

Painan 70 kg ja olen 170cm pitkä eli ylimääräistä painoa on. Ikää nyt 26v, vielä nelisen vuotta sitten painoin noin 56-59 kg, siihen taas pyritään. Mulle kilot on tulleet ihan vaan syömällä liikaa herkkuja, olen makean perään ja tykkään rasvaisesta ruoasta. En ahmi kerralla hirvittäviä määriä, mutta sitäkin useammin syön epäterveellisiä herkkuja. Liikuntakin on jäänyt, ennen kävin salilla ja uimassa säännöllisesti.

Aika tasaisesti kilot ovat kertyneet, mikään kohta ei sinänsä roiku (paitsi ehkä vatsa vähän), mutta olenkin sitten tasaisesti pullea. En pidä että mulla on yhtään ylimääräistä, hyi. Joskus vannoin, että en ikinä päästä itseäni lihomaan 70-kiloiseksi possuksi, jonka verran samanpituinen kaverini painoi joskus, kun olin vielä itse hoikka. Joopa joo..

Painan 70 kg ja olen 170cm pitkä eli ylimääräistä painoa on. Ikää nyt 26v, vielä nelisen vuotta sitten painoin noin 56-59 kg, siihen taas pyritään. Mulle kilot on tulleet ihan vaan syömällä liikaa herkkuja, olen makean perään ja tykkään rasvaisesta ruoasta. En ahmi kerralla hirvittäviä määriä, mutta sitäkin useammin syön epäterveellisiä herkkuja. Liikuntakin on jäänyt, ennen kävin salilla ja uimassa säännöllisesti.

Aika tasaisesti kilot ovat kertyneet, mikään kohta ei sinänsä roiku (paitsi ehkä vatsa vähän), mutta olenkin sitten tasaisesti pullea. En pidä että mulla on yhtään ylimääräistä, hyi. Joskus vannoin, että en ikinä päästä itseäni lihomaan 70-kiloiseksi possuksi, jonka verran samanpituinen kaverini painoi joskus, kun olin vielä itse hoikka. Joopa joo..

170 cm, 69 kg ja erittäin tyytyväinen painooni. Olen ihan normaalipainoinen 25-vuotias nainen. Kropassa on vyötärö, muttei ylimääräisiä makkaroita, reidet ja pohkeet jopa aika rimppanat. Ei löysää.
Käytän vaatteissa kokoa M.

Painoin vielä viime jouluna 85 kg, silloinkaan en pitänyt itseäni possuna, lähinnä pehmeänä. Karppauksella lähti kolmessa kuukaudessa 16 kiloa.

Tästä tahtoisin laihtua vielä kuutisen kiloa, teini-ikäisenä painoin 61 kg, vähän enempi voisi jäädä. Hyvä näinkin.

Painan nyt tasan 60.0, ja nyt on viime viikkojen aikana lähtenyt ropisemalla 0,5-1kg/vko, koska imetän.

Olen kahden kilon päästä omassa painossa, mutta jos ei itsestään sinne tipu niin jääköön tähän :)

Painan nyt 56, olen 167 pitkä. Miellän omaksi painokseni tuon 54 kiloa, mutta ensimmäinen lapsi on jo 2 vuotta, joten raskaudesta jäi 2 kiloa. Ei kuitenkaan huvita edes laihduttaa tuota kahta kiloa.. ootellaan jospa se tässä vielä joskus tippuu..

168/65/21v mun mies lihotti mua en tiedä miks? mut kuitenkin se onnistu siinä mun lihottamisessa koska mun häämekko ei mene enää kiinni ja kuukaus sitten ostetut farkut eivät mennyt ja kun katon vartaloani niin sivuilla näkyy vain läskimakkaroita

Aamupaino oli tänään 62,7 kg. Syömällä olen lihottanut itseni. Syksyllä painoin yli 5 kg vähemmän.

Liikun paljon, mutta syön ihan liikaa, siksi kiloja on kertynyt reilusti lyhyessä ajassa. Itsehillintä ei mitenkään riitä herkuista erossa pysymiseen, kun niitä on ollut nyt liian helposti saatavilla. Pitää tehdä niiden saaminen hankalammaksi

Yhteistyössä