L
"Lulu"
Vieras
Eli paljonko painatte (paljon tai vähän) ja mitä olette tehneet sen painon eteen (syöneet että olette lihoneet, laihduttaneet, lääkkeet yms yms) ??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Painan 49.8 ja molemmista raskauksista on jääny n.kilo mukaan roikkumaan
Alkuperäinen kirjoittaja yhäri;24605946:Painan 65kg (pituutta on 173cm) ikää on nyt 36. Paino hiipi opiskeluaikoina pikkuhiljaa ylöspäin (painoin 19-vuotiaana 58kg) mutta on ollut viimeiset 10 vuotta tuon saman 64-66. En ole tehnyt mitään ihmeellistä asian eteen. Liikun kohtuullisesti ihan vaan arkiliikuntana mm. pyöräilen työmatkat (8km) lähes ympäri vuoden, syön paljon makeisia ja hedelmiä, kanaa ja maitotuotteita. Vältän light-valmisteita, noita sokerittomia ja rasvattomia keinovirityksiä Ennen treenasin 5 iltana viikossa, nykyään ehdin salille vain kerta viikkoon.
Ihan maalaisjärjellä mennään, trendihömpötyksiä vältelleen ja ihan hyvin näyttää toimivan. Kroppa on kuosissa ja kaikki arvot kohdallaan.
Painan 70 kg ja olen 170cm pitkä eli ylimääräistä painoa on. Ikää nyt 26v, vielä nelisen vuotta sitten painoin noin 56-59 kg, siihen taas pyritään. Mulle kilot on tulleet ihan vaan syömällä liikaa herkkuja, olen makean perään ja tykkään rasvaisesta ruoasta. En ahmi kerralla hirvittäviä määriä, mutta sitäkin useammin syön epäterveellisiä herkkuja. Liikuntakin on jäänyt, ennen kävin salilla ja uimassa säännöllisesti.
Aika tasaisesti kilot ovat kertyneet, mikään kohta ei sinänsä roiku (paitsi ehkä vatsa vähän), mutta olenkin sitten tasaisesti pullea. En pidä että mulla on yhtään ylimääräistä, hyi. Joskus vannoin, että en ikinä päästä itseäni lihomaan 70-kiloiseksi possuksi, jonka verran samanpituinen kaverini painoi joskus, kun olin vielä itse hoikka. Joopa joo..