Samaa linjaa. 176/56. :|Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Jotain samanlaista :/Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:About 173 cm ja luulisin, että n. 54 kg :ashamed:
Samaa linjaa. 176/56. :|Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Jotain samanlaista :/Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:About 173 cm ja luulisin, että n. 54 kg :ashamed:
hei sä oot mun kokonen, onko tuo profiilikuvasi kuinka tuore? meinaan vaan ettei tosiaan kilot kyllä näy missään.Alkuperäinen kirjoittaja olava:165/80 ylipainoo on mutta se ei pahemin näy
En kumpaakaan. Vain erittäin siro ja tuon kokoisena olen juuri hyvä! Nyt hiukan enää mahaa raskauden jäljiltä, se pari iloa ei näy missään muualla. Enkä muuten näytä anorektikolta yhtään!Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:175cm/65kg ja olen hoikka/normaali
Sinä 178cm joka sanoit tavoitteeksi 58kg. Oletko hullu tai anorektinen?
Ihanasti sanottu!Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:Pituus on 187 cm ja paino varmaan himpun verran alle satasen. Mä oon aika... pyylevä . Ei se mua haittaa, more to love!
Ilmottautuu "pienten naisten" ryhmään: 170cm ja 92kg.Alkuperäinen kirjoittaja pipsa-80:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mä taidan olla taas ainoa tukevasti lihava kun tähän vastaa, mutta siis: 175 cm ja 106 kg :saint:
et ole ainut, mää 173cm ja painoa löytyy 97kg