A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ap onkos vielä mikään vastauksista oikein?
Alkuperäinen kirjoittaja ..:eikö olisi helpompi ostaa vaaka, jos et tiedä painoasi kun täältä kysellä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:79,5
tämä. -500g, eli 79kg painan.
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:79,5
Ohhoh, oon samanpituinen kuin sä mut painan aika paljon vähemmän ja silti mun kroppa paaaaljon lihavamman näköinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:79,5
Ohhoh, oon samanpituinen kuin sä mut painan aika paljon vähemmän ja silti mun kroppa paaaaljon lihavamman näköinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:79,5
oon huomannu että kiinteytystä on tullut paljonkin, mutta painoa ei paljon oo tippunut.kai se jossain välissä sitten humahtaa alaspäin...toivottavasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Mä kerron sulle ap yhen jutun, sun vaa'assa on varmaan vikaa![]()