[QUOTE="remppa";22836330]Eikö ne vanhemmat tosiaan ole tarjoamassa sulle mitään, että sun pitää itse pyytää jotain?
A) mä en ottaisi noin pitkäksi aikaa hoitoon, olkoon veljenlapsi tai mikä vaan mut 9vrk on liikaa pyydetty
B) Mua ei naurattais jos näkisin tilanteen niin et tän jälkeen te ootte aina se varahoitopaikka mihin lapsi laitetaan kun vanhemmat haluaa reissata kahdestaan
C) Mä en haluaisi olla pyytämässä itse korvauksia vaan odottaisin että jos mulle tarjottais lasta hoidettavaksi 9vuorokaudeks niin oltais myöskin korvaamassa se rahallisesti niin että tuntuu
D) En ymmärrä miten vanhemmat haluavat jättää lapsen (joka ei selvästikään siihen ole valmis!) noin pitkäksi aikaa hoitoon, -mä pystyisin omalle veljelleni kertomaan ajatukseni suoraan ja vetoamaan tähän syyhyn kertoessani miksi en ainakaan jatkossa enää ole se jonka luo tuodaan lapsi hoitoon pidemmäksi aikaa jos tän yhden kerran saisivat mut siihen taipumaan[/QUOTE]
siis kun niillä nyt on sitä rahaa, niin sanoi että hinnoittele mikä on mielestäs sopiva summa.
eivät elä todellakaan kädestä suuhun periaatteella, eivätkä ole joutuneet säästämään euroakaan tohon matkaan.
ja lapsi voi jatkossakin tulla meille kun meille sopii, eli ei ne sitä voi meille milloin tahansa lykätä, meil on omiakin menoja aika paljon ja oon enään jotain puoltoist vuotta kotona ja sit meen opiskelemaan lisää kun kolmonen on hoitoikäinen. niin eihän tietenkään sit enää voi tuoda sitä meille pitkiks ajoiks milloin tahansa, ehkä kerran vuodessa jos sattuu niiden matka sillei et meil ei tosiaan ole mitään silloin. mut siis nyt tän ajan ku kotona omia hoidan niin kyl se mun puolesta meille voi tulla, ei siitä niin paljo ylimäärästä vaivaa ole, sitten enään kun tottuu siihen et on meillä hoidossa.. siihen asti pyydän korvausta, koska mä en tykkää heräillä öisin. eriasia oman vauvan kanssa, joka yöllä herätessään tarvitsee mua tai maitoa, kun se et vieras laps joka tarvii omaa äitiä, jota mä en pysty tarjoamaan..
se on se syy, minkä takia tästä jotain korvausta haluan.
ja siis mulla ajatuksena on se, et musta on kiva saada viettää aikaa kummipojan kanssa, sitten kun se on siihen valmis, nyt se on enemmänkin taakka jos koko aika menee siihen et en voi tehdä muuta kun lohduttaa sitä kun se kaipaa äitiä. :< eli sit ku on isompi niin en kyllä vaadi enää mitään korvausta vaan luultavasti pyydän itse et hän voi tulla meille. meidän lapset on melkein samanikäset. siis mun isompi ja se.
ja tiettykin jos mulla on sit hankalaa ku kolmas laps syntyy niin tottakai sanon et ettei voi nyt tuoda kun mä en jaksa. mut tällähetkellä mulla ei ole mitään sellasta tunnetta, ettenkö jaksais sitä hoitaa. ainoa mikä mietityttää on ne yöt kun just saanu omat niin etteivät herää öisin.. ja tietenkin kun ylimäärästä rahaa ei ole ja se juo sitä maitoa kuitenkin paljon. niin ei niistä ruuistakaan niin tarvi maksaa, ei se meinaan syö paljon mitään. tosin ku mun lapset, jotka syö samanverran ku minä. niil on isänsä aineenvaihdunta ja ovat silti ihan laihoja. esikoinen oli painoseurannassakin ku liian laiha, vaikka syö ku hevonen.. mut kuitenkin, sei syö paljoa mut se maito mitä sit menee niin ainakin siihen haluan sen parikymppiä..
äsh. hankalaa hinnotella tällasta.